Skład zespołu realizującego zadania „Przejrzystej Polski” w Gminie Mrocza.

  1. Katarzyna Łukaszczyk –  pełnomocnik burmistrza ds. wspierania przedsiębiorczości i programów rozwoju gminy - koordynator programu, skończyła socjologie na UMK w Toruniu, Doradztwo Personalne na UMK oraz kurs z zakresu Funduszy Strukturalnych organizowane przez Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego PARTNER, w Urzędzie Gminy w Mroczy pracuje od pięciu miesięcy. Najbardziej interesują ją sprawy polskiej wsi.
  2. Agnieszka Dulińska -  podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, skończyła politologię na Akademii Bydgoskiej oraz podyplomowe studium z zakresu dziennikarstwa, również na AB, W urzędzie Miasta i Gminy pracuje od dwóch i pół roku, mimo swego roztrzepania zawsze zdąża przygotować wszystkie materiały na sesję, radni za nią przepadają. Po pracy najbardziej lubi spacerować po Witosławskim Parku.
  3. Joanna Murawiec – podinspektor ds. integracji eurpejskiej, organizacji pozarządowych i promocji, skończyła Ochronę Środowiska na UMK w Toruniu oraz podyplomowe studium Integracji Europejskiej w WSHE we Włocławku, W Urzędzie Miasta i Gminy Mrocza pracuje od 2000 roku, ma męża i dwuletnią córeczkę Julkę. Jest specjalistką z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych.
  4. Sebastian Mazur – podinspektor ds. informacji publicznej i sportu, skończył Edukację Obronną, Pedagogikę Ogólną oraz Zarządzanie Kryzysowe i Ochronę Ludności na Akademii Bydgoskiej. W urzędzie zajmuje się między innymi Biuletynem Informacji Publicznej, najbardziej lubi siedzieć przed komputerem i zagłębiać się w przepisy prawne.
  5. Stefan Kubicki – sekretarz Urzędu w Mroczy – pełni funkcję koordynatora zespołu. Skończył Wyższą Szkołę Rolniczą w Poznaniu, Wydział Zootechniki. Ma również ukończone studia podyplomowe z Ekonomika i Organizacja Produkcji Rolnej,  oraz podyplomowe studia Kształtowanie Środowiska na ATR w Bydgoszczy. Stanowisko sekretarza sprawuje od jedenastu lat, od wielu lat działa również aktywnie jako społecznik, jest min przewodniczącym gminnego Związku OSP. W zespole z racji doświadczenia pełni funkcje doradcy i opiniodawcy naszych pomysłów. 
  6. Danuta Śledzik – inspektor ds. kadr i ochrony przeciw pożarowej. Ukończyła Wyższe Studia licencjackie z zakresu Prawa Administracyjnego, aktualnie jest w trakcje robienia magisterki. W Urzędzie zajmuje się kadrami, prawo pracy ma w małym paluszku. Wieczorami relaksuje się czytając książki.
  7. Andrzej Musiał – kierownik Referatu  Promocji i Komunikowania Społecznego. Skończył Rolnictwo na Akademii Rolniczej w Poznaniu, magisterkę obronił z zootechniki na ATR w Bydgoszczy. Pan Andrzej posiada również Doktorat z Nauk rolniczych, który zrobił na Akademii Rolniczej w Krakowie. Biegle mówi po niemiecku i angielsku. W wolnych chwilach poświęca się swoim zainteresowaniom: historii Polski i Geografii.

Wytworzył: Katarzyna Łukaszczyk (31 marca 2005)
Opublikował: Sebastian Mazur (31 marca 2005, 08:59:07)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (31 marca 2005, 09:02:34)
Zmieniono: Zmiana tytułu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5101

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij