Komunikat


WAŻNY KOMUNIKAT!
Szanowni Państwo, którzy otrzymali sprzęt komputerowy

 
      Uprzejmie informujemy, że zakończenie projektu grantowego realizowanego przez Gminę Mrocza pn. "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, czyli zaakceptowanie przez Operatora końcowego rozliczenia projektu grantowego nastąpiło 09.08.2023 r.
 
Tym samym przypominamy, że procedura monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego wynosi 2 lata od zakończenia projektu       tj. do 09.08.2025 r.
 
W związku z tym obowiązek składania stosownego oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego należy realizować każdorazowo na koniec każdego roku kalendarzowego i na koniec okresu utrzymania efektów projektu   tj. w następujących terminach:
- do 31.12.2023 r.
- do 31.12.2024 r.
- do 09.08.2025 r.,
bądź na wezwanie Darczyńcy.
 
Ww. oświadczenie należy składać do Punktu Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta i Gminy Mrocza pl. 1 Maja 20, bądź w siedzibie Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty pl. 1 Maja 9 – osobiście lub poprzez wysłanie pocztą tradycyjną.
O dacie złożenia oświadczenia decyduje faktyczna data wpływu.

Poniżej wzór Oświadczenia, który dostępny jest również w wersji papierowej do pobrania w siedzibie GZOO pl.1 Maja 9, 89-115 Mrocza.

Druk-Oświadczenie (356kB) pdf

Komunikat (334kB) pdf



metryczka


Wytworzył: Alicja Babiarz-Synakiewicz (30 listopada 2023)
Opublikował: Katarzyna Lasota-Woźny (30 listopada 2023, 08:05:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 211