2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

10. Ogłoszenie o sprzedaży złomu stalowego powstałego w wynku likwidacji zużytych środków trwałych w ZGK w Mroczy

Ogłoszenie o sprzedaży złomu stalowego powstałego w wyniku likwidacji zużytych środków trwałych w

Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Mroczy
Oferuje się do sprzedaży złom stalowy
pochodzący z likwidacji środków trwałych z modernizacji infrastruktury wodociągowo- kanalizacyjnej


Przetarg odbędzie się dnia 5 września 2011r. o godz. 1000 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej ul. Łobżenicka 11 A.


Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 300 zł (trzysta złotych ) z dopiskiem „ Przetarg na złom stalowy” na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddział Mrocza Nr 1981440005 2004 0040 0114 0006. Datą wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego Urzędu Miasta i Gminy Mrocza, czyli kwota wadium musi znajdować się na w/w koncie bankowym tut. Urzędu przed rozpoczęciem przetargu tj. do dnia 4 września 2011r. Dowodem zapłaty wadium będzie wyciąg z rachunku bankowego.

Stawający do przetargu zobowiązany jest zapoznać się z rodzajem sprzedawanych surowców wtórnych. Złom jest do wglądu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem (52) 3856-357.
Charakterystyka sprzedawanego asortymentu: rury stalowe , zbiorniki hydroforowe, zbiorniki odżelaziacze , kształtki stalowe, pompy głębinowe , chloratory, kształtki stalowe zawory , zasuwy itp.
Szacowana ilość złomu - około 18 Mg
Cena wywoławcza wynosi 15 000 zł netto ( słownie piętnaście tysięcy złotych)
Zastosowanie stawki podatku od towarów i usług odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej.
Wadium wygrywającego przetarg, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia ustalonej w przetargu.
Wadium pozostałym uczestnikom, którzy nie wygrali przetargu zwraca się niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po zamknięciu lub odwołaniu przetargu.
Po odbiór wadium wpłacający zgłasza się osobiście lub w dniu zamknięcia przetargu złoży oświadczenie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mroczy o przekazaniu wadium na wskazany przez niego rachunek bankowy.
Wyłoniony oferent jest zobowiązany w terminie 16 dni licząc od dnia przetargu dokonać wpłaty wylicytowanej kwoty w przetargu, pomniejszonej o wadium, na konto Urzędu Miasta i Gminy Mrocza Nr 03 8144 0005 2004 0040 0114 0003 Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddział Mrocza.
Odbiór surowców może nastąpić po dokonaniu zapłaty całej wylicytowanej ceny.
Nie uiszczenie reszty ceny w 16- dniowym terminie spowoduje utratę wadium.


Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie o 1% powyżej ceny wywoławczej.
Zastrzega się prawo odwołania ogłoszonego przetargu bez podania przyczyn.



Dodatkowe informacje można uzyskać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Mroczy ul. Łobżenicka 11 A w godz. od 700 – 1500 tel. (52) 3856-357

W drodze przeprowadzonego postępowania wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę:

Firma Handlowo- Usługowa ANKAR
Andrzej Sitnik
Podwierzbie 44
08-480 Maciejowice 






metryczka


Wytworzył: Monika Wojtasik (12 sierpnia 2011)
Opublikował: Monika Wojtasik (12 sierpnia 2011, 14:18:45)

Ostatnia zmiana: Monika Wojtasik (21 września 2011, 08:55:32)
Zmieniono: Informacja o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2397