2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

2. Ogłoszenie o zamówieniu - usługi: "Wywóz i zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku działalności prowadzonej przez ZGK Mrocza".

Przetarg  nieograniczony  o  wartości  zamówienia  mniejszej  od  kwoty  określonej  w  przepisach  wydanych  na  podstawie  Art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych.

OGŁOSZENIE  OPUBLIKOWANO  W  BIULETYNIE  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH  dnia 08.04.2010 Nr 97528-2010
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A, 
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357, 
strona : www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi   
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Leszek Klesiński - tel. Kom.(0509848232),  
Dagmara Wnuk  - tel.(052)3856357 
Tryb  udzielenia  zamówienia: przetarg  nieograniczony
Warunki  uzyskania  SIWZ:
SIWZ dostępna do 21.04.2010r. w siedzibie Zamawiającego lub  do pobrania na stronie  www.bip.mrocza.pl  zakładka:  Zakład  Gospodarki Komunalnej - Przetargi.      
Nazwa  zamówienia: „Wywóz i zagospodarowanie odpadów skratek i piasku z oczyszczalni ścieków w Mroczy oraz czyszczenie separatorów lamelowych wraz z utylizacją odpadów niebezpiecznych z terenu miasta Mrocza”.
Opis przedmiotu zamówienia:  
Część I CPV 90533000-2 Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Mroczy: skratki, piasek – załącznik nr 2 do SIWZ.
Część II CPV 90641000-2 Czyszczenie separatorów lamelowych wraz z utylizacją odpadów niebezpiecznych z terenu miasta Mrocza – załącznik nr 3 do SIWZ.                         
Miejsce  realizacji  zamówienia: 
dla części I: Mrocza,  ul. Akacjowa 2 (oczyszczalnia scieków);
dla części II: Mrocza, ul. Leśna, ul. Bocianowo, ul. Drzewianowska, ul. Polna, ul. Postępu
Oferta  częściowa, wariantowa: Dopuszcza  się  składanie ofert częściowych wg części   określonych w ogłoszeniu iSIWZ. Nie dopuszcza się  składania  ofert  wariantowych.
Czas  trwania  zamówienia:  w ciagu 1 roku od daty podpisania umowy.                   
Warunki  uczestnictwa:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnaja warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Wymagania - odnośnie  wadium: wadium nie wymagane
Kryteria  oceny  ofert: Cena – 100 %
Miejsce  i termin  składania  ofert:  siedziba  Zamawiającego, 21.04.2010r. godzina 13:00
Termin związania  ofertą:  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina  i  miejsce  otwarcia  ofert : 21.04.2010 r. godzina 13:10, siedziba  zamawiającego, pok. nr  7.
Informacje  dodatkowe: Zamawiający   nie  przewiduje  zawarcia  umowy  ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej  oferty z zastosowaniem aukcji  elektronicznej. 
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
Wyjaśnienie do części II zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Usługa wywozu i utylizacji odpadów pochodzących z czyszczenia separatorów lamelowych dotyczy 30 Mg odpadów. Koszt całkowity usługi netto ustala się zatem z rachunku: 30x zł/Mg (było: 20 x zł/Mg). W załączeniu prawidłowy wzór załącznika nr 3 do SIWZ.
załącznik nr 3 do SIWZ (62kB) pdf
odpowiedź na pytanie 1 (59kB) pdf
odpowiedź na pytanie2 (70kB) pdf
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (132kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Dagmara Wnuk (8 kwietnia 2010)
Opublikował: Dagmara Wnuk (8 kwietnia 2010, 10:31:34)

Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (30 kwietnia 2010, 12:27:58)
Zmieniono: informacja o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1463