2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

1. Ogłoszenie o zamówieniu-dostawy: "Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy".

Przetarg  nieograniczony  o  wartości  zamówienia  mniejszej  od  kwoty  określonej  w  przepisach  wydanych  na  podstawie  Art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych.

OGŁOSZENIE  OPUBLIKOWANO  W  BIULETYNIE  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH  dnia 15.03.2010r. Nr 71930-2010

ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A, 
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357, 
strona : www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi   
Uprawniony  do  kontaktów  z  Wykonawcami:
Robert Przybylski - tel. Kom.(0509848234),  
Dagmara Wnuk  - tel.(052)3856357 
Tryb  udzielenia  zamówienia: przetarg  nieograniczony
Warunki  uzyskania  SIWZ: SIWZ  dostępna  do  22.03.2010r. w siedzibie Zamawiającego  lub do pobrania na stronie  www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład  Gospodarki Komunalnej -Przetargi.      
Nazwa  zamówienia: Dostawa materiałów dla  realizowanego  przez  Zamawiającego  zadania  p.n. Remont pomieszczeń  biurowych  przy ul. Łąkowej  7  w Mroczy.
Opis  przedmiotu zamówienia:  
Część I – CPV 44221200-7, 44221100-6 Stolarka okienna i drzwiowa PCV – zał. nr 2 do SIWZ 
Część II – CPV 31321210-7, 31211310-4, 31224100-3 Materiały elektryczne – zał. nr 3 do SIWZ
Część III – CPV 44410000-7, 44411000-4, 44621100-0 Materiały do instalacji wod.-kan. i c.o. - zał. nr 4 do SIWZ
Cześć IV – CPV 44190000-8 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 5 do SIWZ
Miejsce realizacji zamówienia:  dla części  I – IV: Mrocza,  ul. Łobżenicka 11A.
Oferta  częściowa, wariantowa : Dopuszcza  się  składanie  ofert  częściowych  wg  części   określonych  w ogłoszeniu  i  SIWZ.  Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  wariantowych.
Czas  trwania  zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy                                            
Warunki  uczestnictwa:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnaja warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy      prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania      zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VIII SIWZ. 
Wymagania - odnośnie  wadium: wymagane  wadium 1 430,00 PLN, w tym:
część  1 – 330,00 PLN  część 3 – 220,00 PLN
część  2 – 110,00 PLN część 4 – 770,00 PLN   
Kryteria  oceny  ofert: Cena – 100 %
Miejsce  i termin  składania  ofert:  siedziba  Zamawiającego, 23.03.2010r. godzina  13:00
Termin  związania  ofertą:  30 dni  od  ostatecznego  terminu  składania  ofert
Data, godzina  i  miejsce  otwarcia  ofert : 23.03.2010 r. godzina 13:10, siedziba  zamawiającego, pok. nr  7.
Informacje  dodatkowe: Zamawiający   nie  przewiduje  zawarcia  umowy  ramowej.
Zamawiający  nie  przewiduje ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów.
Zamawiający  nie  przewiduje  wyboru  najkorzystniejszej  oferty z  zastosowaniem  
aukcji  elektronicznej. 
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 .
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (112kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Dagmara Wnuk (15 marca 2010)
Opublikował: Dagmara Wnuk (15 marca 2010, 14:17:18)

Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (30 marca 2010, 12:24:31)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1677