2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

18. Ogłoszenie o zamówieniu-dostawy: "Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy-ETAP II"

Przetarg  nieograniczony  o  wartości  zamówienia  mniejszej  od  kwoty  określonej  w  przepisach  wydanych  na  podstawie  Art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych.

OGŁOSZENIE  OPUBLIKOWANO  W  BIULETYNIE  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH  dnia 04.09.2009r. Nr 148707-2009

ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A, 
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357, 
strona : www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi   
Uprawniony  do  kontaktów  z  oferentami:
Robert Przybylski - tel. Kom.(0509848234),  
Dagmara Wnuk  - tel.(052)3856357 
Tryb  udzielenia  zamówienia: przetarg  nieograniczony
Warunki  uzyskania  SIWZ:
SIWZ  dostępna  do  14.09.2009r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania  na  stronie  www.bip.mrocza.pl  zakładka:  Zakład  Gospodarki Komunalnej -       Przetargi.      
Nazwa  zamówienia: Dostawa materiałów dla  realizowanego  przez  Zamawiającego  zadania  p.n. „Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy – ETAP II”.
Opis przedmiotu zamówienia:  
Cześć I - CPV 44111000-1, 44221000-5 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 2 do SIWZ
Część II - CPV 31300000-9, 31224700-9 Materiały elektryczne - zał. nr 3 do SIWZ
Miejsce  realizacji  zamówienia:           
dla części  I – II: Mrocza,  ul. Łobżenicka 11A.
Oferta  częściowa, wariantowa:
się  składanie  ofert  częściowych  wg  części   określonych  w ogłoszeniu  i  SIWZ.  Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  wariantowych.
Czas  trwania  zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy                                            
Warunki  uczestnictwa: w  przetargu  mogą  wziąć  udział  Wykonawcy niewykluczeni  na  podst. Art. 22  ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  spełniający  warunki  zawarte  w  specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia.
Wymagania - odnośnie  wadium: wymagane  wadium  710,00 PLN, w tym:
część  1 -     680,00 PLN
część  2 -     30,00 PLN  
Kryteria oceny  ofert: Cena – 100 %
Miejsce  i termin  składania  ofert:  siedziba  Zamawiającego, 14.09.2009r. godzina 13:00
Termin związania  ofertą:  30 dni  od  ostatecznego  terminu  składania  ofert
Data, godzina  i miejsce  otwarcia  ofert: 14.09.2009 r. godzina 13:10, siedziba  zamawiającego, pok. nr  7.
Informacje  dodatkowe: Zamawiający   nie  przewiduje  zawarcia  umowy  ramowej.
Zamawiający  nie  przewiduje ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów.
Zamawiający  nie  przewiduje  wyboru  najkorzystniejszej  oferty z  zastosowaniem aukcji  elektronicznej. 
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
Wyjaśnienia do części I zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ):
poz. 6
Klej elastyczny do płytek posadzkowych typu Atlas lub równoważny
poz. 7
klej do płytek ceramicznych typu Ceresit CM12 lub równoważny
poz. 12
zmiana: maty podkładowe
poz. 18, 19, 20
płytki z kolekcji 2009: Paradyz, Opoczno
poz. 18
anuluje się zapis dotyczący rozmiaru płytek ściennych
poz. 18 otrzymuje brzmienie:
Płytki ścienne ceramiczne - kolory pastelowe

Szkice dla części I zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
szkice (88kB) pdf
zawiadomienie o wyborze oferty (93kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Dagmara Wnuk (4 września 2009)
Opublikował: Dagmara Wnuk (4 września 2009, 14:37:09)

Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (17 września 2009, 10:39:02)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 802