2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

10. Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy

Przetarg  nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w  przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

OGŁOSZENIE  OPUBLIKOWANO  W  BIULETYNIE  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH  dnia 03.06.2009r. Nr 178386-2009
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład  Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A, 
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357, 
strona : www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład  Gospodarki Komunalnej - Przetargi   
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:  
Robert Przybylski -  tel. Kom.(509848234),  
Dagmara Wnuk  - tel.(052)3856357 
Tryb  udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony
Warunki  uzyskania  SIWZ: SIWZ  dostępna  do  12.06.2009r. w siedzibie Zamawiającego  lub do pobrania na stronie www.bip.mrocza.pl  zakładka:  Zakład  Gospodarki Komunalnej - Przetargi.      
Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów dla  realizowanego  przez  Zamawiającego  zadania  p.n. „Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Cześć I - CPV 44111000-1, 44111200-3, 44111100-2, 14210000-6 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 1 do SIWZ
Część II - CPV 31300000-9, 31224700-9 Materiały elektryczne - zał. nr 2 do SIWZ
Część III - CPV 44621110-3, 42131110-0, 14715000-6 Materiały do instalacji c.o. - zał. nr 3 do SIWZ
Miejsce  realizacji  zamówienia:  ul. Łobżenicka 11A, Mrocza.
Oferta częściowa, wariantowa:
Dopuszcza  się  składanie  ofert  częściowych  wg  części   określonych  w ogłoszeniu  i  SIWZ.  Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  wariantowych.
Czas trwania  zamówienia: do 30 dnia od dnia podpisania umowy       
Warunki uczestnictwa:
W  przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podst. Art. 22  ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający  warunki  zawarte  w  specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia.
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert:  siedziba  Zamawiającego, 12.06.2009 r. godzina  13:00
Termin związania ofertą:  30 dni  od  ostatecznego  terminu  składania  ofert
Data, godzina  i  miejsce  otwarcia  ofert:   12.06.2009r. godzina 13:10, siedziba  zamawiającego, pok. nr  7.
Informacje  dodatkowe: 
Zamawiający   nie  przewiduje  zawarcia  umowy  ramowej.
Zamawiający  nie  przewiduje ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów.
Zamawiający  nie  przewiduje  wyboru  najkorzystniejszej  oferty z  zastosowaniem  aukcji  elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
UWAGA!
Na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r.  Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) specyfikacę istotnych warunków zamówienia wycofano.
protokół z sesji otwarcia ofert (82kB) pdf
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (83kB) pdf
         

metryczka


Wytworzył: Dagmara Wnuk (3 czerwca 2009)
Opublikował: Dagmara Wnuk (3 czerwca 2009, 13:18:22)

Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (18 czerwca 2009, 13:44:43)
Zmieniono: informacja o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 741