8. Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO
ZAMAWIAJĄCY: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza, ul. Łąkowa 7,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z oferentami:
Robert Przybylski - tel.kom. (0509848234)
Dagmara Wnuk - tel. (0523856357)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ: SIWZ dostępna do 09.08.2007 r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi.
Nazwa zamówienia: Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część I - CPV 14210000-6 (14211000-3, 14212120-7 )
Kruszywa do robót drogowych dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław – zał. nr 1 do SIWZ.
Część II - CPV 28811200-2
Cement dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław– zał. nr 2 do SIWZ.
Część III – CPV28813000-4 ( 28814200-3, 28813200-6 ).
Drogowe materiały konstrukcyjne dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław – zał. nr 3 do SIWZ.
Miejsce realizacji zamówienia: Witosław gm. Mrocza.
Oferta częściowa, wariantowa: Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg części określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia: data zakończenia dostaw - do 20 dni od dnia podpisania umowy.
Warunki uczestnictwa: w przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 850,00 PLN
w tym: część 1 - 100,00 PLN
część 2 - 150,00 PLN
część 3 - 600,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 09.08.2007 r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2007 r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 11.
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
UWAGA
Na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) specyfikację istotnych warunków zamówienia wycofano.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W związku z przeprowadzony przez Zakład Robót Publicznych w Mroczy postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: - Dostawa materiałów w zakresie realizowanego przez ZRP Mrocza zlecenia p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław, uprzejmie zawiadamiamy, co następuje:
w zakresie I -części zamówienia - Kruszywa do robót drogowych – zał. Nr 1 do SIWZ, wybrano ofertę:
P.P.U.H ,, HURT-TRANS-KAWIKO,,
89-410 Więcbork
ul. Starodworcowa 12
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi 6600,00 zł. (słownie:sześćtysięcysześćsetzłotych 00 /100 netto + podatek VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ.
w zakresie II -części zamówienia - Cement – zał. nr 2 do SIWZ, wybrano ofertę:
P.P.U.H ,, HURT-TRANS-KAWIKO,,
89-410 Więcbork
ul. Starodworcowa 12
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi 7400,00 zł. ( słownie:siedemtysięcyczterystazłotych 00/100 netto + podatek VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ
w zakresie III -części zamówienia - Drogowe materiały konstrukcyjne – zał. nr 3 do SIWZ, wybrano ofertę:
PBMiPB ,, KAMAL ,, s-ka z o.o.
ul. Fordońska 168a, 89-600 Bydgoszcz
Zakład nr 6, Krojanty, 89-600 PAWŁÓWKO
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi 37358,00 zł. ( słownie:trzydzieścisiedemtysięcytrzystapięćdziesiątosiemzłoty 00/100 netto + podatek VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ.
metryczka
Wytworzył: Wnuk Dagmara (31 lipca 2007)
Opublikował: Dagmara Wnuk (31 lipca 2007, 08:41:21)
Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (10 sierpnia 2007, 13:05:47)
Zmieniono: ihnformacja o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1059