2010 | 2011 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

8. Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy

Przetarg  nieograniczony  poniżej  60.000 EURO

ZAMAWIAJĄCY: Zakład  Robót  Publicznych, 89-115 Mrocza, ul. Łąkowa  7, 
                      woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357, 
                       strona : www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład  Robót  Publicznych - Przetargi   
Uprawniony do kontaktów z oferentami:
Robert  Przybylski - tel.kom. (0509848234)  
Dagmara Wnuk - tel. (0523856357)                                   
Tryb  udzielenia  zamówienia:  przetarg  nieograniczony
Warunki  uzyskania  SIWZ: SIWZ dostępna do 09.08.2007 r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie  www.bip.mrocza.pl  zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi.      
Nazwa  zamówienia: Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław.
Opis przedmiotu zamówienia:                           
Część  I  - CPV 14210000-6 (14211000-3, 14212120-7 )
Kruszywa  do  robót  drogowych  dla zadania  p.n. Utwardzenie  terenu  wokół  Domu  Kultury  i  Remizy  OSP  Witosław  – zał.  nr 1 do SIWZ.                        
Część  II - CPV 28811200-2
Cement  dla zadania  p.n. Utwardzenie  terenu  wokół  Domu  Kultury  i  Remizy  OSP  Witosław–   zał. nr 2 do SIWZ.
Część  III – CPV28813000-4  ( 28814200-3, 28813200-6 ).                        
Drogowe materiały konstrukcyjne  dla zadania  p.n. Utwardzenie  terenu  wokół  Domu  Kultury  i  Remizy  OSP  Witosław  –   zał. nr 3 do SIWZ.
Miejsce  realizacji  zamówienia: Witosław  gm. Mrocza.  
Oferta  częściowa, wariantowa: Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg części   określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Nie dopuszcza się  składania ofert  wariantowych.
Czas trwania zamówienia: data zakończenia dostaw  - do 20 dni od dnia podpisania  umowy.
Warunki  uczestnictwa: w przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na  podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24  ust. 1 i 2 ustawy  spełniający  warunki  zawarte  w  specyfikacji istotnych warunków  zamówienia.
Wymagania - odnośnie  wadium: wymagane  wadium  850,00 PLN
     w  tym: część  1 - 100,00 PLN
                 część 2 -  150,00 PLN
                 część 3 -  600,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce  i termin  składania  ofert: siedziba  Zamawiającego, 09.08.2007 r. godzina  13:00
Termin  związania  ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina  i  miejsce  otwarcia  ofert: 09.08.2007 r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr  11.
Informacje  dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów. Zamawiający nie  przewiduje wyboru  najkorzystniejszej  oferty z  zastosowaniem  
aukcji  elektronicznej.
UWAGA
Na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) specyfikację istotnych warunków zamówienia wycofano.
INFORMACJA  O  WYBORZE  OFERTY    
W związku z przeprowadzony przez Zakład Robót Publicznych w Mroczy postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:  -  Dostawa  materiałów  w  zakresie  realizowanego  przez  ZRP  Mrocza  zlecenia   p.n. Utwardzenie   terenu  wokół  Domu  Kultury  i  Remizy  OSP  Witosław, uprzejmie zawiadamiamy, co  następuje:         
w zakresie I -części zamówienia  - Kruszywa  do  robót  drogowych  – zał.  Nr 1  do SIWZ, wybrano ofertę:
 
P.P.U.H  ,, HURT-TRANS-KAWIKO,,                                          
89-410 Więcbork 
ul. Starodworcowa  12
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi  6600,00 zł. (słownie:sześćtysięcysześćsetzłotych 00 /100  netto + podatek  VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ.

w zakresie II -części zamówienia  -  Cement  –   zał. nr 2 do SIWZ, wybrano ofertę:

P.P.U.H  ,, HURT-TRANS-KAWIKO,,                                                                 
89-410 Więcbork
ul. Starodworcowa  12
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi  7400,00 zł. ( słownie:siedemtysięcyczterystazłotych 00/100  netto + podatek  VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ

w zakresie III -części zamówienia  - Drogowe materiały konstrukcyjne  –   zał. nr 3 do SIWZ, wybrano ofertę:                                         

PBMiPB ,, KAMAL ,, s-ka  z o.o.                             
ul. Fordońska  168a, 89-600  Bydgoszcz                         
Zakład nr 6, Krojanty, 89-600  PAWŁÓWKO
Całkowita wartość netto wybranej oferty wynosi  37358,00 zł. ( słownie:trzydzieścisiedemtysięcytrzystapięćdziesiątosiemzłoty  00/100  netto + podatek  VAT, przy jednoczesnym zachowaniu warunków zawartych w SIWZ.                                       

 

 

metryczka


Wytworzył: Wnuk Dagmara (31 lipca 2007)
Opublikował: Dagmara Wnuk (31 lipca 2007, 08:41:21)

Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (10 sierpnia 2007, 13:05:47)
Zmieniono: ihnformacja o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1059