Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej i Ewidencji Działalności Gospodarczej
Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. Obsługi Rady Miejskiej i Ewidencji DziałalnościGospodarczej należy:
1. W zakresie kancelaryjno- technicznej obsługi Rady Miejskiej:
1) organizacyjne zabezpieczanie Sesji Rady Miejskiej i posiedzeń Komisji Rady,
2) sporządzanie i przechowywanie protokołów z Sesji, posiedzeń komisji i innych zespołów
działających w Radzie Miejskiej,
3) prowadzenie rejestrów:
a) uchwał Rady Miejskiej,
b) interpelacji radnych,
4) udostępnianie obywatelom w Biurze Rady uchwał i protokołów z odbytych sesji i
posiedzeń komisji Rady Miejskiej o ile ustawy szczegółowe nie stanowią inaczej,
5) w zakresie spraw związanych z merytoryczną obsługą Rady stanowisko ds. obsługi Rady
Miejskiej podlega Przewodniczącemu Rady Miejskiej.
2. W zakresie ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż
alkoholu:
1) dokonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej,
2) analizowanie ilości podmiotów w branżach i przedkładanie sprawozdań i informacji w
tym zakresie,
3) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie ustalania liczby punktów
sprzedaży napojów alkoholowych,
4) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem zezwoleń na
sprzedaż napojów alkoholowych.
3. W zakresie spraw organizacyjno- administracyjnych:
1) rejestracja zarządzeń Burmistrza jako organu wykonawczego Gminy,
2) prowadzenie zbioru Dzienników Urzędowych Województwa,
3) ustalenie obsługi zebrań w jednostkach pomocniczych gminy,
4) gromadzenie i przechowywanie protokołów z zebrań jednostek pomocniczych gminy, w
tym rejestru organów wykonawczych tych jednostek,
5) koordynacja przyjęć interesantów przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
metryczka
Wytworzył: Sekretarz Miasta i Gminy Mrocza - Stefan Kubicki (2 maja 2012)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (2 listopada 2012, 11:42:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4397