

11. Ogłoszenie o zamówieniu: "Realizacja zadań w ramach funduszu sołeckiego na rok 2011 przez ZGK Mrocza (ETAP III) - place zabaw".
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dnia 31.08.2011r. Nr 267216-2011
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Marcin Narloch - tel. Kom.(0509848233),
Dagmara Wnuk - tel.(052)3856357
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ: SIWZ dostępna do 08.09.2011r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi.
Nazwa zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. „Realizacja zadań w ramach Funduszu sołeckiego na rok 2011 przez ZGK Mrocza (ETAP III) – place zabaw”.
Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
Plac zabaw w miejscowości OSTROWO na działce nr 118, obreb Ostrowo.
Elementy składowe wyposażenia placu zabaw:
a) zestaw zabawowy - 1 szt.
b) huśtawka podwójna – 1 szt.
c) huśtawka na sprężynie (rower) – 1 szt.
d) piaskownica z bali czworokątna – 1 szt.
e) ławka z bali z oparciem – 2 szt.
f) huśtawka wagowa (tzw. ważka) – 1 szt.
g) tablica informacyjna – regulamin – 1 szt.
h) kosz na śmieci – 1 szt.
Plac zabaw w miejscowości DRĄŻONEK na działce nr 78/1, obręb Drążno
Elementy składowe wyposażenia placu zabaw:
a) huśtawka podwójna - 1 szt.
b) huśtawka na sprężynie (rower) – 1 szt.
c) piaskownica z bali czworokątna – 1 szt.
d) ławka z bali z oparciem – 2 szt.
e) huśtawka wagowa (tzw. ważka) – 1 szt.
f) tablica informacyjna – regulamin – 1 szt.
g) kosz na śmieci – 1 szt.
Czas trwania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Warunki uczestnictwa:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, iż zrealizowali/realizują w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na dostawę wraz z montażem placów zabaw na kwotę min. 15 000,00 zł.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia.
2.Wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 400,00 PLN.
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 08.09.2011r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2010 r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
protokół z sesji otwarcia ofert (89kB)
metryczka
Wytworzył: Dagmara Wnuk (31 sierpnia 2011)
Opublikował: Dagmara Wnuk (31 sierpnia 2011, 13:37:32)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 933