

1. Ogłoszenie o zamówieniu-dostawy: "Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy".
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dnia 15.03.2010r. Nr 71930-2010
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Robert Przybylski - tel. Kom.(0509848234),
Dagmara Wnuk - tel.(052)3856357
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ: SIWZ dostępna do 22.03.2010r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej -Przetargi.
Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część I – CPV 44221200-7, 44221100-6 Stolarka okienna i drzwiowa PCV – zał. nr 2 do SIWZ
Część II – CPV 31321210-7, 31211310-4, 31224100-3 Materiały elektryczne – zał. nr 3 do SIWZ
Część III – CPV 44410000-7, 44411000-4, 44621100-0 Materiały do instalacji wod.-kan. i c.o. - zał. nr 4 do SIWZ
Cześć IV – CPV 44190000-8 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 5 do SIWZ
Miejsce realizacji zamówienia: dla części I – IV: Mrocza, ul. Łobżenicka 11A.
Oferta częściowa, wariantowa : Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg części określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy
Warunki uczestnictwa:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnaja warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VIII SIWZ.
Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 1 430,00 PLN, w tym:
część 1 – 330,00 PLN część 3 – 220,00 PLN
część 2 – 110,00 PLN część 4 – 770,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 23.03.2010r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert : 23.03.2010 r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 .
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (112kB)
metryczka
Wytworzył: Dagmara Wnuk (15 marca 2010)
Opublikował: Dagmara Wnuk (15 marca 2010, 14:17:18)
Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (30 marca 2010, 12:24:31)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1695