

18. Ogłoszenie o zamówieniu-dostawy: "Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy-ETAP II"
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dnia 04.09.2009r. Nr 148707-2009
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z oferentami:
Robert Przybylski - tel. Kom.(0509848234),
Dagmara Wnuk - tel.(052)3856357
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ:
SIWZ dostępna do 14.09.2009r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi.
Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. „Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy – ETAP II”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Cześć I - CPV 44111000-1, 44221000-5 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 2 do SIWZ
Część II - CPV 31300000-9, 31224700-9 Materiały elektryczne - zał. nr 3 do SIWZ
Miejsce realizacji zamówienia:
dla części I – II: Mrocza, ul. Łobżenicka 11A.
Oferta częściowa, wariantowa:
się składanie ofert częściowych wg części określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy
Warunki uczestnictwa: w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 710,00 PLN, w tym:
część 1 - 680,00 PLN
część 2 - 30,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 14.09.2009r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.09.2009 r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
Wyjaśnienia do części I zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ):
poz. 6
Klej elastyczny do płytek posadzkowych typu Atlas lub równoważny
poz. 7
klej do płytek ceramicznych typu Ceresit CM12 lub równoważny
poz. 12
zmiana: maty podkładowe
poz. 18, 19, 20
płytki z kolekcji 2009: Paradyz, Opoczno
poz. 18
anuluje się zapis dotyczący rozmiaru płytek ściennych
poz. 18 otrzymuje brzmienie:
Płytki ścienne ceramiczne - kolory pastelowe
Szkice dla części I zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
szkice (88kB)
zawiadomienie o wyborze oferty (93kB)
metryczka
Wytworzył: Dagmara Wnuk (4 września 2009)
Opublikował: Dagmara Wnuk (4 września 2009, 14:37:09)
Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (17 września 2009, 10:39:02)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 815