

15. Ogłoszenie o zamowieniu - usługi: "Remont - ulepszenie drogi gminnej w Samsieczynku".
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dnia 22.07.2009r. Nr 247990-2009
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Marcin Narloch - tel. Kom. (509848233),
Dagmara Wnuk - tel. (052)3856357
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ: SIWZ dostępna do 30 .07.2009r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi.
Nazwa zamówienia: Remont – ulepszenie drogi gminnej w Samsieczynku gm. Mrocza.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część I - CPV 14212200-2
Dostawa (łącznie z transportem) kamienia wapiennego 0/16 - 300 ton – zał. nr 2 do SIWZ.
Część II - CPV 60100000-9
Usługa transportowa samochodem samowyładowczym – zał. nr 3 do SIWZ
Część III - CPV 45111220-6
Usługa ładowarką (podnoszenie do wysokości 4 m) o pojemności łyżki min. 3m3- zał. nr 4 do SIWZ.
Miejsce realizacji zamówienia:
w zakresie części 1 - droga gminna w Samsieczynku
w zakresie części 2 - trasa: składowisko Ostrowo – droga w Samsieczynku
w zakresie części 3 - składowisko komunalne w Ostrowie gm. Mrocza
Oferta częściowa, wariantowa:
Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg części określonych w ogłoszeniu i SIWZ.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia:
dla części I – III do 28 sierpnia 2009r.
Warunki uczestnictwa:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 610,00 PLN, w tym:
część 1 - 450,00 PLN
część 2 - 80,00 PLN
część 3 - 80,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 30.07.2009 r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data,godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.07.2009r.godzina13:10,
siedziba zamawiającego, pok. nr 7.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (89kB)
zawiadomienie o odmowie podpisania umowy (77kB)
metryczka
Wytworzył: Dagmara Wnuk (22 lipca 2009)
Opublikował: Dagmara Wnuk (22 lipca 2009, 09:20:32)
Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (13 sierpnia 2009, 14:30:56)
Zmieniono: informacja o odmowie podpisania umowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 876