

10. Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dnia 03.06.2009r. Nr 178386-2009
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej, 89-115 Mrocza, ul. Łobżenicka 11A,
woj. kujawsko-pomorskie, pow. nakielski, tel. 052 3856357,
strona : bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Robert Przybylski - tel. Kom.(509848234),
Dagmara Wnuk - tel.(052)3856357
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Warunki uzyskania SIWZ: SIWZ dostępna do 12.06.2009r. w siedzibie Zamawiającego lub do pobrania na stronie bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej - Przetargi.
Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. „Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Cześć I - CPV 44111000-1, 44111200-3, 44111100-2, 14210000-6 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 1 do SIWZ
Część II - CPV 31300000-9, 31224700-9 Materiały elektryczne - zał. nr 2 do SIWZ
Część III - CPV 44621110-3, 42131110-0, 14715000-6 Materiały do instalacji c.o. - zał. nr 3 do SIWZ
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Łobżenicka 11A, Mrocza.
Oferta częściowa, wariantowa:
Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg części określonych w ogłoszeniu i SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia: do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Warunki uczestnictwa:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podst. Art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, 12.06.2009 r. godzina 13:00
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2009r. godzina 13:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
UWAGA!
Na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) specyfikacę istotnych warunków zamówienia wycofano.
protokół z sesji otwarcia ofert (82kB)
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (83kB)
metryczka
Wytworzył: Dagmara Wnuk (3 czerwca 2009)
Opublikował: Dagmara Wnuk (3 czerwca 2009, 13:18:22)
Ostatnia zmiana: Dagmara Wnuk (18 czerwca 2009, 13:44:43)
Zmieniono: informacja o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 755