44. Ogłoszenie o Naborze Nr 4/2007
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 4/2007
z dnia 14 września 2007 r. 2007 r.
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
BURMISTRZ MIASTA I GMINY
MROCZA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko Podinspektora d/s finansowych – 1 etat w Referacie Finansowo - Budżetowym
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane w zakresie ekonomii, finansów lub administracji,
6) staż pracy: - co najmniej 3 – letni przy średnim wykształceniu,
- przy wyższym – nie wymagane
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość przepisów prawnych:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeks postępowania administracyjnego,
c) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
d) ustawy – kodeks wykroczeń,
e) ustawy o rachunkowości,
f) ustawy – Ordynacja podatkowa
2) umiejętność obsługi komputera,
3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
4) dyspozycyjność, systematyczność i dokładność,
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- pobieranie bloczków mandatowych na podstawie każdorazowo wydanych upoważnień,
- zaopatrywanie osób nakładających mandaty w bloczki mandatowe,
- rozliczanie osób nakładających mandaty z nałożonych grzywien i zwracanych grzbietów bloczków,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań dotyczących mandatów karnych, kredytowych, zaocznych, gotówkowych,
- prowadzenie ewidencji księgowej mandatów karnych ( przypis, wpłaty, odpisy),
- wystawianie tytułów wykonawczych i ich ewidencja,
- inne zadania wynikające z regulaminu organizacyjnego dla danego referatu
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy (CV),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku,
9) oświadczenie o treści ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr. 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, OFERTA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA d/s FINANSOWYCH ” do dnia 28 września do godz. 10.00 w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mrocza ( pokój Nr 204), ul. Plac 1 Maja 20, 89 – 115 Mrocza.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach, którzy spełnili wymogi formalne określone w ogłoszeniu oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: (bip.mrocza.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Mrocza.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (14 września 2007)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (18 września 2007, 15:17:42)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3476