2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005

65. Ogłoszenie o Naborze

O G Ł O S Z E N I E  O  N A B O R Z E  NR 3/2006
z dnia 5 grudnia 2006 r.

 

 Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

BURMISTRZ MIASTA I GMINY
w M R O C Z Y

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko PODINSPEKTORA – 1 etat
 do spraw remontowych i inwestycyjnych
w Referacie Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy


WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie ( budowlane),
2) biegła znajomość obsługi komputera,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) nieposzlakowana opinia,

WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość przepisów prawnych:
a) kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o zamówieniach publicznych,
d) prawo budowlane,
      2) samodzielność w działaniu, kreatywność,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) dyspozycyjność, systematyczność i dokładność,
5) wskazana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego,
6) posiadanie prawa jazdy kat. B.

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA TANOWISKU:

1) prowadzenie spraw związanych z remontami i inwestycjami budownictwa kubaturowego,
2) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowaniem procesu inwestycji i remontów, uzyskiwaniem pozwoleń budowy i uzgodnień,
3) przygotowywanie zleceń i umów związanych z dokumentacją projektowo – kosztorysową i wykonawstwem,
4) przygotowywanie niezbędnych materiałów do przetargów w celu pozyskiwania wykonawców i uczestniczenia w przetargach, łącznie z przygotowaniem kosztorysów inwestorskich i nakładczych dla oferentów,
5) pełnienie nadzoru wraz z inspektorami nadzoru, prowadzenie rozliczeń i uzgodnień finansowych wynikających z zawartych umów,
6) prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniami realizowanych robót,
7) przekazywanie realizowanych zadań użytkownikowi,
8) nadzór nad procesami inwestycyjnymi w okresie przygotowania i realizacji, udzielanej gwarancji i dochodzenie rękojmi,
9) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ubiegania się i wykorzystywania środków funduszy strukturalnych UE,
10) współpraca z administracja rządową, samorządową w sprawach związanych z prowadzonymi zagadnieniami,
11) prowadzenie centralnego rejestru  zleceń i umów.

WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy ( CV)
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mrocza, pokój 204 lub pocztą na adres Urzad Miasta i Gminy Mrocza, ul. Plac 1 Maja 20, 89 – 115 Mrocza z dopiskiem ,, Oferta o naborze Nr 3/2006 – Podinspektor” w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2006 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Informacja o kandydatach, którzy spełnili wymogi formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( bip.mrocza.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzedu Miasta i Gminy Mrocza.

pobierz (56kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (5 grudnia 2006)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (6 grudnia 2006, 13:22:02)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2597