Informacja o uzyskanym dofinansowaniu z NFOŚiGW i WFOŚIGW w Toruniu na usuwanie azbestu w 2020 roku
W
2020r. Gmina Mrocza otrzymała na podstawie umowy Nr DB19066/OZ-az z
dnia 02.09.2019r. dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu
Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację
przedsięwzięcia pn.: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie
wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mrocza" w
wysokości 19.259,80 zł.
Całkowity
koszt realizacji zadania wyniósł 21.016,80 zł zł. Kwota dotacji
wyniosła 19.259,80 zł, pozostała część została pokryta ze
środków budżetu Gminy Mrocza (kwota 1.757,00 zł). W ramach
zrealizowanego zadania usunięto wyroby zawierające azbest w ilości
49,24 Mg (1,92 Mg – demontaż, transport i unieszkodliwienie
wyrobów zawierających azbest, 47,32 Mg- transport i i
unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest) z 23 posesji
położonych na terenie gminy Mrocza.
metryczka
Wytworzył: Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (18 listopada 2020)
Opublikował: Magdalena Kobylarz (18 listopada 2020, 10:22:54)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 719