zamówienie na:

Budowa placów zabaw w Gminie Mrocza

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RI.271.7.PN.2011
wartość: poniżej 193.000 Euro
termin składania ofert: 22 lipca 2011  11:00
wynik postępowania: Ze względu na układ tabelaryczny ogłoszenie o wyniku postępowania załączono jako plik do pobrania. 




L. dz.: RI.271.7.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 193.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Budowa placów zabaw w Gminie Mrocza”

CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Do dnia 29. 02. 2012 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa placów zabaw w Gminie Mrocza. Zakresem objęto budowę placów zabaw w miejscowościach:
1. Białowieża, Izabela, Kosowo, Krukówko, Matyldzin, Modrakowo, Rościmin, w skład których wchodzą następujące urządzenia – elementy:
1) Zestaw zabawowy składający się drabinki krzyżakowej, ścianki gimnastycznej, drabinki poziomej, wieży z dachem dwuspadowym z trapem, zjeżdżalni oraz przeplotni łańcuchowej ze słupkiem wspinaczkowym. – 1 sztuka
2) Huśtawka podwójna klasyczna – 1 sztuka
3) Huśtawka wagowa – 1 sztuka
4) Zabawka na sprężynie np. rower – 1 sztuka
5) Zabawka na sprężynie np. żyrafa – 1 sztuka
6) Zabawka na sprężynie np. koniczynka – 1 sztuka
7) Piaskownica z bali – 1 sztuka
8) Ławka z bali stała z oparciem – 2 sztuki
9) Tablica informacyjna (regulamin) – 1 sztuka
10) Kosz na śmieci – 1 sztuka
2. oraz w miejscowości Konstantowo, w skład którego wchodzą następujące urządzenia – elementy:
1) Zestaw zabawowy składający się z drabinki krzyżakowej, zjeżdżalni oraz przeplotni drewnianej. – 1 sztuka
2) Huśtawka podwójna klasyczna – 1 sztuka
3) Huśtawka wagowa – 1 sztuka
4) Zabawka na sprężynie np. rower – 1 sztuka
5) Zabawka na sprężynie np. żyrafa – 1 sztuka
6) Zabawka na sprężynie np. koniczynka – 1 sztuka
7) Huśtawka – karuzela np. krzyżowa – 1 sztuka
8) Ławka z bali stała z oparciem – 2 sztuki
9) Tablica informacyjna (regulamin) – 1 sztuka
10) Kosz na śmieci – 1 sztuka)

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, dotyczące:
9.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
9.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5. Wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.

9.2. Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.
9.2.2. Wykaże, iż zrealizował/realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszycia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na dostawę wraz z montażem placów zabaw za kwotę min. 150.000,00 zł.
9.2.3. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.
9.2.4. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia
9.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):

W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
10.1.8. Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.9. Wypełniony formularz cenowy – stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ.
10.1.10. Certyfikaty lub deklaracje zgodności dla poszczególnych elementów placu zabaw – oświadczenie w tym zakresie - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.11. Foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne elementy placu zabaw.
10.1.12. Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10.2. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania.
10.6. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających/dodatkowych.

Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wys.: 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta zł 00/100 gr)

Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 22-07-2011 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 386 74 14 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
22-07-2011 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
22-07-2011 r. o godz. 1130

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Dofinansowanie z UE - PROW

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 14 - 07 - 2011 r.
numer: 199924-2011

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy:
Wywieszono dnia: 14-07-2011 r.

Załączniki:
- SIWZ Pobierz (297kB) pdf
- Projekty Pobierz (2053kB) rar
- Przedmiary Pobierz (316kB) rar
- SST Pobierz (384kB) rar

- Protokół z sesji otwarcia ofert Pobierz (68kB) pdf
- Ogłoszenie o wyniku postępowania Pobierz (61kB) pdf

UWAGA !!!
Zamawiający informuje, że w pkt 8 tabeli Załącznika nr 1/2a do SIWZ do wyceny należy przyjąć 16 ławek (zamiast 8) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem
.

W związku z powyższym prosi się o samodzielne poprawienie ilości ławek w tabeli z "8" na "16".
Zamawiający informuje także, iż w Załaczniku nr 2 do SIWZ na cenę łączną przedmiotu zamówienia składa się dostawa oraz montaż placów zabaw.

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (14 lipca 2011, 14:07:07)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (24 sierpnia 2011, 07:21:21)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1364