zamówienie na:

Remont Świetlicy Wiejskiej w Izabeli

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RI.271.6.PN.2011
wartość: poniżej 4.845.000 Euro
termin składania ofert: 21 lipca 2011  11:00
wynik postępowania: Ze względu na układ tabelaryczny ogłoszenie o wyniku postępowania załączono jako plik do pobrania. 




L. dz.: RI.271.6.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 4.845.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Remont Świetlicy Wiejskiej w Izabeli”

65.00.00.00-3 – obiekty użyteczności publicznej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31. 01. 2012 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont Świetlicy Wiejskiej w Izabeli

W zakres całego zamierzenia budowlanego będzie wchodzić remont świetlicy wiejskiej oraz montaż drewnianej wiaty na skład drewna opałowego do kominka świetlicy wiejskiej.
Na przedmiotowej działce zlokalizowany jest budynek świetlicy wiejskiej – obiekt objęty zgłoszeniem prac budowlanych nie objętych pozwoleniem na budowę.
Zagospodarowanie działki ulegnie zmianie o dodatkowy element jakim jest drewniana wiata na skład drewna opałowego do kominka świetlicy wiejskiej.
Wiata o powierzchni 16,00 m2 i wymiarach 4,00m x 4,00 m x 2,50 m. Wiata posadowiona bezpośrednio na wyrównanym podłożu i przygotowanym podłożu z kostki polbrukowej gr. 6 cm. Wiata nie będzie w żaden sposób trwale powiązana z gruntem.
ROBOTY ROZBIÓRKOWE – DEMONTAŻOWE BUDOWLANE
- skucie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ściennych
- skucie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych sufitowych
- zeskrobanie farby olejnej i emulsyjnej ze ścian i sufitów
- demontaż sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych
- demontaż parapetów okiennych zewnętrznych
- rozbiórka posadzek betonowych i z wykładzin sztucznych
- demontaż ścianki działowej drewnianej
ROBOTY REMONTOWE BUDOWLANE
- wykonanie nowych okładzin ściennych wewnętrznych : tynki, gładzie gipsowe, płytki ceramiczne
- wykonanie nowych okładzin sufitowych : tynki i gładzie gipsowe oraz sufit podwieszany z płyt typu „OWA”
- ułożenie nowej podłogi z płytek ceramicznych
- wykonanie ścianki działowej - „WIATROŁAPU” - z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12 cm
- montaż nowej stolarki drzwiowej
- zerwanie posadzki betonowej w łazience i ułożenie nowej posadzki z płytek ceramicznych
- malowanie tynków ściennych i sufitowych farbami emulsyjnymi
- wykonanie docieplenia ścian z płyt styropianowych gr. 12 cm
ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej na nową z zachowaniem przebiegu trasy istniejącej instalacji
- wymiana opraw oświetleniowych, włączników i gniazdek na nowe z zachowaniem ilości oraz lokalizacji istniejących
ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE
- montaż kominka grzewczego na Sali głównej
- wymiana misek ustępowych w WC na nowe typu „kompakt”
- wymiana umywalek z bateriami w WC na nowe
- wymiana umywalki z baterią na nową w pomieszczeniu gospodarczym
- wymiana zlewozmywaka z baterią na nowy w pomieszczeniu kuchni

OPIS TECHNICZNY WIATY NA DREWNO
PRZEZNACZENIE
Zaprojektowana została wiata z przeznaczeniem na składowanie drewna opałowego na potrzeby świetlicy wiejskiej. Charakterystyczne parametry techniczne zaprojektowanej wiaty:
powierzchnia zabudowy: 16,00 m2
powierzchnia użytkowa: 16,00 m2
kubatura: 42,00 m3
wysokość obiektu: 3,85 m
długość obiektu: 4,00 m
KONSTRUKCJA
Obiekt zaprojektowany w technologii tradycyjnej o konstrukcji drewnianej. Posadowienie obiektu bezpośrednio na gruncie bez fundamentów na podwalinie drewnianej, konstrukcji przyziemia – drewniana, dach – drewniany, wielospadowy o układzie krokwiowym
KONSTRUKCJA PRZYZIEMIA
Konstrukcję przyziemia stanowią słupy drewniane o przekroju 14 x 14 cm z drewna iglastego. Słupy drewniane zamocowane na belce podwali nowej drewnianej o przekroju 10 x 14 cm. Słupy wzmocnione zastrzałami drewnianymi o przekroju 6 x 14 cm. Poszycie konstrukcji przyziemia z desek gr. 15 mm.
DACH
Dach – układ krokwiowy - czterospadowy o kącie nachylenia 30 stopni. Całą konstrukcję dachu zaprojektowano jako drewnianą z drewna konstrukcyjnego iglastego - sosnowego klasy min. K27. Dopuszczalna wilgotność drewna iglastego, stosowanego na elementy konstrukcyjne nie powinna przekraczać 18% w momencie montażu więźby dachowej.
Zaprojektowano:
a) krokwie o przekroju 6 x 14 cm z oparciem na murłacie
b) krokwie narożne o przekroju 10 x 14 cm z oparciem na murłacie
c) murłat o przekroju 10 x 14 cm z oparciem na słupach drewnianych. Na całej konstrukcji dachowej zaprojektowano deskowanie z desek gr. 2,5 cm pod pokrycie papą termozgrzewalną.
ARCHITEKTURA
ELEWACJE - KOLORYSTYKA
Elewacja ścian w kolorze brązowym. Stolarka drzwiowa drewniana w kolorze brązowym. Pokrycie dachowe z papy w kolorze grafitowym.
POSADZKA
Zaprojektowano posadzkę betonową gr. 10 cm z betonu klasy B 7,5.
MALOWANIE I POWŁOKI ANTYKOROZYJNE
Wszystkie elementy drewniane konstrukcyjne należy dokładnie w całości zabezpieczyć środkiem bezbarwnym typu „ogniochron” lub podobnym, który zabezpiecza drewno przed ogniem, grzybami domowymi i owadami – technicznymi szkodnikami. Przed użyciem „ogniochronu” należy się zapoznać się z wytycznymi producenta dotyczącymi użytkowania tego środka.

UWAGA !!!
Wymienione w projekcie czy przedmiarze robót marki należy uznać za przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń spełniających identyczne parametry.

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2. Posiadać wiedzę i doświadczenie.
9.1.3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

9.2. Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.
9.2.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.2, Wykonawca musi udokumentować w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robotami budowlanymi, podobnymi do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „podobną” należy rozumieć robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (obiekty użyteczności publicznej – obiekty kultury) i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: budowa lub remont na kwotę nie mniejszą niż: 250.000,00 zł.

9.2.3. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami, które mogą być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby.
- Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnych zobowiązań do podjęcia funkcji w realizacji umowy dla każdej z wymienionych osób.
  oraz potencjałem technicznym, min:
- 1 betoniarka, 
- rusztowanie - zabezpieczenie całego budynku, 
- 1 spawarka, 
- 1 piła motorowa, 
- 1 piła tarczowa,
- 3 wiertarki, 
- 3 wkrętarki,
- środki transportu – (1 samochód osobowy, 1 samochód dostawczy)

9.2.4. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.4, Wykonawca musi wykazać się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 400.000,00 zł.
9.2.5. Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia; niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.4. Oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.5. Wykaz potencjału technicznego - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcy - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10.1.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zkresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy.
10.1.10. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.11. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć::
10.1.14. Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.15. Kosztorys ofertowy (dla celów poglądowych).
10.1.16. Harmonogram robót – w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
10.1.17. Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
10.1.18. Zaakceptowaną Kartę Gwarancyjną - stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
10.1.19. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium.
10.2. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania.
10.6. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie opuszcza składania ofert częściowych:

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających/dodatkowych.

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100 gr)
Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 21. 07. 2011 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 3867414 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
21. 07. 2011 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
21. 07. 2011 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Inwestycja dofinansowywana ze środków UE-PROW.

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 06 - 07 - 2011 r.
numer: 186308-2011

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy:
Wywieszono dnia: 06. 07. 2011 r.

Załączniki:
- SIWZ Pobierz (260kB) pdf
- Projekt Pobierz (2151kB) pdf
- Przedmiar robót Pobierz (478kB) pdf
- Protokół z sesji otwarcia ofert Pobierz (48kB) pdf

- Rozstrzygnięcie postępowania Pobierz (95kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (6 lipca 2011, 13:13:52)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (11 sierpnia 2011, 09:59:34)
Zmieniono: Dodanie ogłoszenia o wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1256