zamówienie na:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 271.1.PN.2011
wartość: poniżej 4.845.000 Euro
termin składania ofert: 7 marca 2011  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny układ wyniku postępowania, zamieszczony on została jako plik do pobrania. 




L. dz.: RI.271.2.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 4.845.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza”

45252126-7    Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Część I – od dnia 01. 08. 2011 r. do dnia 31. 05. 2012 r.
Część II – w następujących etapach:
Etap I – 01. 07. 2011 r. do dnia 31. 12. 2011 r.
Etap II – 01. 07. 2011 r. do dnia 31. 05. 2012 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza

Część I – Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Modrakowo
1) Przedmiot i cel inwestycji
Inwestycja obejmować będzie modernizację istniejącego budynku stacji uzdatniania wody z rozbudową, oraz rozbudowę ujęcia wody i zagospodarowanie terenu. Stacja z pompownią zasila wodociągowy-gminny system sieci odbiorczej wody.
Zakres opracowania obejmuje:
    - technologię uzdatniania wody,
    - instalacje technologiczne i towarzyszące wod-kan,
- pompownię IIo o wydajności maksymalnej szczytowej Qhmax = 110 m3/h,  wraz z budową wolnostojących zbiorników  retencyjnymi stalowych wody uzdatnionej,                           
    - wytyczne wykonania robót budowlanych i wykończeniowych,
    - wytyczne sterowania i automatyki,    
    - sieci przyobiektowe wod-kan,
    - wytyczne wykonania odstojnika wód popłucznych.
2) Położenie i stan zagospodarowania działki
    Działka znajduje się w Modrakowie gm. Mrocza. Teren stacji jest ogrodzony stalową siatką, ogrodzenie jest w złym stanie technicznym przewidziane do wymiany, od strony zachodniej istnieje  brama.
Istnieje tu ujęcie wody, które musi być poddane remontowi i rozbudowie w zakresie technologicznym.
Na działce znajduje się budynek stacji wybudowany w latach 70-tych XX wieku, 2 studnie głębinowe i bud. techniczny.
Brak drzew, dojazd do budynku stacji wybetonowany, beton w złym stanie, spękany i łuszczący się.
Przez teren biegnie sieć wodociągowa, kanalizacja technologiczna i sanitarna oraz przyłącze energetyczne.
3) Projektowane zagospodarowanie działki
Istniejący budynek uzdatniania wody pozostawia się bez zmian, jeśli chodzi elementy budowlane. Wymienia się całe wewnętrzne wyposażenie technologiczne. Od strony północnej przewidziano dobudowę z 2 pomieszczeniami.
Zaprojektowano 2 nadziemne, stalowe zbiorniki retencyjne wody o średn. 5,70m / fundament o średn.5,94m/, odstojnik wód popłucznych oraz studnię z przepustnicą i studnię neutralizacyjną.
Istniejący odstojnik przewidziano do likwidacji.
Istniejące nasypy ziemne wokół studni głębinowych do usunięcia. Studnie głębinowe posiadają obudowy betonowe. Istniejące obudowy studni zostały wykonane, jako typowe z kręgów żelbetowych o średnicy wewnętrznej 1500 o głębokości ok. 2, 0 m, przykrytych żelbetową pokrywą z włazem i kominkiem wentylacyjnym. Docelowo przewiduje się wymianę obudów studni na nowe wykonane z laminatów poliestrowo-szklanych. Nowe obudowy studni należy wykonać, jako kompletne np. typu „LANGE” w całości z laminatów poliestrowo-szklanych umożliwiających utrzymanie wnętrza obudowy w wymaganych warunkach sanitarnych. Montaż oraz wykonanie obudowy zgodnie z Dokumentacją Techniczną wybranego Producenta
Projektuje się obudowę studni w poziomie terenu, z gotowych elementów o stalowej konstrukcji i osłonie z laminatu z izolacją termiczną.
Zaprojektowano dojazdy i chodniki z kostki betonowej, oraz ułożenie betonowej kostki na istniejącym podjeździe. Nowa nawierzchnia z kostki na odpowiedniej podbudowie.
Na podjazdach kostka gr.8cm, na chodnikach gr.6cm.
Powierzchnia kostki brukowej – 415,0 m².
Teren stacji należy zagospodarować zielenią niską – trawą.
4) Projektowane uzbrojenie terenu
Projektuje się uzupełniające sieci wodociągowe i kanalizację wód popłucznych na terenie działki, bez nowych przyłączy. Projektuje się włączenie do sieci istniejących na działce Inwestora. Wody popłuczne poprzez odstojnik odprowadzane będą do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej z włączeniem na działce Inwestora.                                                
5) Krótki opis budynku i obiektów
Istniejący budynek stacji uzdatniania wody to parterowy, niepodpiwniczony obiekt o konstrukcji tradycyjnej z płaskim dachem, do którego projektuje się dobudowę 2 pomieszczeń. Ściany i strop budynku będą docieplane.
Projektuje się dwa nadziemne zbiorniki retencyjne o pojemności roboczej 200m³ każdy, o konstrukcji stalowej na żelbetowym fundamencie, o ścianach z izolacją termiczną. Wysokość 9,60m.
Projektuje się żelbetowy podziemny odstojnik, przykryty żelbetową płytą.
6) Przeznaczenie i program użytkowy
Projektowany budynek pełni funkcję stacji uzdatniania wody. Program użytkowy to: pomieszczenie technologiczne, chlorownia i pom. agregatu.
Modernizacja powiązana z rozbudową jest potrzebna dla zainstalowania nowych urządzeń technologicznych oraz poprawę funkcjonalności obiektu.
Elewacje budynku są już zniszczone i wymagają docieplenia, dlatego projektuje się też ich docieplenie i malowanie. Dach budynku wymaga docieplenia.
7) Opis istniejącego budynku
Budynek został zrealizowany w latach 70-tych XX wieku. Istniejący budynek jest parterowym, niepodpiwniczonym obiektem, murowanym w systemie tradycyjnym, z żelbetowym stropodachem, o spadku ok.5 %, krytym papą termozgrzewalną. Ściany zewnętrzne gr.42cm z tynkiem, z gazobetonu lub ceramiczne. Okna drewniane, typowe. Drzwi zewnętrzne do pom. technologicznego stalowe, nieocieplone. Posadzki z betonu i lastrico, na ścianach lamperie olejne do wys. 1,50 m.
Ogrzewanie budynku grzejnikami elektrycznymi.
Wentylacja pomieszczenia technologicznego – 2 wywietrzaki dachowe.
8) Opis przebudowy i modernizacji
Część istniejącą pozostawia się bez zmian w sensie budowlanym.
Dobudowane będą 2 pomieszczenia z przeznaczeniem na chlorownię i pom. agregatu. Projektuje się zewnętrzne wejścia do obu pomieszczeń.
9) Szczegółowy opis projektowanych elementów konstrukcyjno – wykończeniowych  
9.1) Fundamenty pod filtry i sprężarkę
Fundamenty pod ściany żelbetowe o wym. 25 x 30cm na chudym betonie.
Fundamenty blokowe, betonowe z bet.B15 o wys.80cm, zbrojone.
9.2) Ściany
Ściany zewnętrzne i wewnętrzne z gazobetonu gr.24cm, murowane na zaprawie cem. – wap.
Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą „lekką mokrą”w systemie NRO.
9.3) Nadproża i wieńce
W projektowanych otworach drzwiowych nadproża z belek typu L-19, wieńce żelbetowe wylewane.
9.4) Stropodach
Typu lekkiego z blachy trapezowej TR-40, gr.0,75mm opartej na stalowych belkach - І 140. Ocieplenie z wełny mineralnej gr.6cm, pokrycie z papy termozgrzewalnej na podkładowej.
9.5) Wentylacja
Pozostawia się istniejącą wentylację grawitacyjną 2 wywietrzaka mi  w pom. technologicznym.  W proj.  pomieszczeniu agregatu wywietrzak dachowy Ø 160.
Należy wykonać 2 otwory wentylacyjne w ścianach zewnętrznych do chlorowni i pom. agregatu i osadzić metalowe kratki.
W pomieszczeniu chlorowni zamontować kominek stalowy wywiewny z wentylatorem kanałowym. W pomieszczeniu agregatu osadzić w stropodachu przewód spalinowy agregatu.
9.6 Izolacja
Izolacja pozioma – 2 x papa asfalt. izolacyjna na lepiku asfalt.     pod ścianą fundamentową i pod ścianą parteru oraz w posadzce. Izolacja paroszczelna – folia polietylenowa gr. 0,2mm pod wełną mineralną pokrycia dachu.  Termiczna – docieplenie ścian zewnętrznych – styropian FS-15 gr. 6 cm, z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym w techno logii nierozprzestrzeniającej ognia.       
9.7) Okna i drzwi
Okna z profili pcv jednoramowe, szklone szybą podwójną, zespoloną. Drzwi zewnętrzne aluminiowe lub PCV ocieplone i nieocieplone drzwi do pom. agregatu / z kratą żaluzjową wentylacyjną/. Drzwi do chlorowni od strony wewnętrznej osłonięte blachą kwa soodporną.
9.8) Posadzki
Posadzka z płytek gres na istniejącej posadzce. W pomieszczeniu technologicznym płytki gres w kolorze ciemnopopielatym, w chlorowni płytki chemo i mrozoodporne , w pom. agregatu plytki mrozoodporne.
9.9) Wykończenie ścian i sufitów
Sufit i ściany wewnętrzne - tynk cem-wap. III kat. zatarty na gładko. Okładziny - ściany do wys. 2,0 m wyłożone płytkami ceramicznymi, glazurowanymi w kolorze jasny popiel. Malowanie ścian powyżej i sufitów 2 x farbą emulsyjną wewnętrznego stosowania. Ściany zewnętrzne - tynk cienkowarstwowy mineralny, na siatce, układany metodą „lekką mokrą” na styropianie.
9.10) Rynny i rury spustowe – z PCV
9.11) Elewacje
Ściany malowane farbą silikonową w kolorze beżowym. Cokół – płytki ścienne lub gres - popielate. Okna białe. Drzwi i rynny w kolorze popielatym. Kolor beżowy – Siena 55. Istnieje możliwość użycia farb innej firmy, pod warunkiem do stosowania kolorów do podanej kolorystyki.
9.12)  Instalacje wewnętrzne
W pomieszczeniu technologicznym projektuje się całkowicie nową instalację wod-kan oraz urządzenia technologiczne. Przewiduje się instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych podtynkową w pomieszczeniach. Ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi.
9.13)  Istniej. daszek nad bramą
Istniejące pokrycie z blachy do usunięcia, ułożyć blachę trapezową TR- 40 gr. 0,75 mm, w kolorze popielatym.

Część II – Budowa kanalizacji sanitarnej: Etap I – w miejscowości Kosowo, Etap II – w miejscowości Modrakowo

W zakres zadania wchodzi budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z rurociągami tłocznymi i przepompowniami ścieków dla miejscowości Modrakowo i Kosowo.

Kanały grawitacyjne kanalizacji sanitarnej:
System kanalizacji grawitacyjnej PVC-u z rurami ze ścianką LITĄ:
-    system zgodny z wymaganiami normy PN-EN 1401
Charakterystyka systemu:
1)    rury kanalizacji grawitacyjnej z PVC-u ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 (typ ciężki),
2)    system (rury i kształtki) powinien być jednorodny materiałowo,
2)    kształtki połączeniowe powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1401:1999,
3)    system w kolorze pomarańczowym (RAL 8023),
4)    uszczelki zgodne z normą zharmonizowaną PN-EN 681-1,
5)    system posiadający aprobatę IBDiM,
Rurociąg tłoczny zostanie wykonany z rur z tworzywa sztucznego PE100 SDR 17
Przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej zostaną wykonane z rur z tworzyw sztucznych.
W ramach projektu powstanie sieć o następującej długości:
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 2 660 m,
- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej - 1698 m.
Łącznie w ramach projektu powstanie więc 4,36 km sieci kanalizacyjnej.
Projekt obejmuje swym zakresem także budowę przyłączy wody do przepompowni (wybudowana sieć wodociągowa) o długości 0,41 km.
W ramach zadania zaplanowano budowę 2 głównych przepompowni w: Modrakowie i Kosowie.
Przepompownie zostaną wykonane jako prefabrykowane z polimerobetonu o średnicy 1,5 m zamknięte pokrywą żelbetową z włazem. Przy nich zostaną zainstalowane szafy zasilająco-sterujące.
Ponadto szafę zasilająco – sterującą należy wyposażyć w nadajnik GSM informujący o stanie awarii przepompowni. W ramach zadania wykonać należy przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków.
Tereny przepompowni zostaną ogrodzone typowymi ogrodzeniami z siatki. Dla prawidłowej pracy układu na terenie lokalizacji przepompowni głównych zaprojektowano ponadto komorę zasuw i pomiaru, studzienkę wodomierzową z punktem poboru wody dla celów konserwatorsko-higienicznych obiektu.
Przepompownie projektowane są do automatycznej pracy. W każdej przepompowni pracować będą 2 pompy. Projekt przewiduje również ogrodzenie i utwardzenie terenu przepompowni oraz oświetlenie.
W zawiązku z koniecznością prowadzenia prac w pasie drogi wojewódzkiej 241, jak również drogi gminnej, Wykonawca na własny koszt musi wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu i przedłożyć Zamawiającemu na 7 dni przed wejściem na plac budowy.

UWAGA !!!
Roboty montażowe kanalizacji grawitacyjnej oraz tłocznej w miejscowości Kosowo, na odcinku od studni nr 11 do studni nr 4 należy wycenić, jako roboty montażowe, wykonane metodą bezwykopową.

UWAGA !!!
Wymienione w projekcie czy przedmiarze robót marki należy uznać za przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń spełniających identyczne parametry.

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1.    Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1.    Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2.    Posiadać wiedzę i doświadczenie.
9.1.3.    Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4.    Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5.    Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

9.2.    Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1.    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.
9.2.2.    Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.2, Wykonawca musi udokumentować w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną na każdą część zamówienia, podobną do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „podobną” należy rozumieć robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.:
- dla części I     – budowa stacji uzdatniania wody za kwotę nie mniejszą niż: 2 mln. zł.
- dla części II     – budowa kanalizacji sanitarnej za kwotę nie mniejszą niż: 1 mln. zł.

9.2.3.    Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:
Dla części I:
a)    Kierownik budowy – wykształcenie wyższe przy doświadczeniu zawodowym min. 8 lat – uprawnienia: specjalność konstrukcyjno – budowlana bez ograniczeń
b)    Kierownik robót instalacyjnych elektrycznych i elektroenergetycznych – wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat/8 lat – specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
c)    Kierownik robót instalacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych – wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat/8 lat – specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
Dla części II:
a)    Kierownik budowy – wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat/8 lat – specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń.
-    Osoby wymienione w pkt a) – c) muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od momentu uzyskania uprawnień.
-    Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby.
-    Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny.
-    Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnych zobowiązań do podjęcia funkcji w realizacji umowy dla każdej z wymienionych osób.
        oraz potencjałem technicznym:
        dla części I:
-    koparka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 – 2 szt.
-    zagęszczarka min. 300 kg – 1 szt.
-    dźwig ruchomy – 1 szt.
-    samochód do wywozu ziemi – 2 szt. -       dla części II:
-    koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki min. 0,6 m3 – 1 szt.
-    koparko – ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 – 2 szt.
-    ubijak min. 80 kg – 2 szt.
-    zagęszczarka min. 300 kg – 2 szt.
-    zgrzewarka do rur PE – 2 szt.
-    samochód samo wyładowujący – 2 szt.
-    urządzenie do wykonywania przewiertów – 1 szt.
-    szalunki – 1 kpl.
9.2.4.    Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.4, Wykonawca musi wykazać się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla poszczególnych części zamówienia nie mniejszą niż: część I -  500.000,00 zł, część II -  250.000,00 zł.
9.2.5.    Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3.    Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1.    Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2.    Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3.    Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4.    W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1.    Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1.    Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2.    Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.3.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia; niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.4.    Oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.5.    Wykaz potencjału technicznego - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.6.    Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcy - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.7.    Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.8.    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10.1.9.    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zkresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy.
10.1.10.    Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.11.    Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.12.    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.13.    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć::
10.1.14.    Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.15.    Kosztorys ofertowy (dla celów poglądowych).
10.1.16.    Harmonogram robót – w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
10.1.17.    Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
10.1.18.    Zaakceptowaną Kartę Gwarancyjną - stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
10.1.19.    Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium.
10.2.    Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
10.3.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
-    Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-    Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.4.    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1)    pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2)    wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3)    oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.5.    W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania.
10.6.    Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
Część I     – Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Modrakowo
Część II     – Budowa kanalizacji sanitarnej:
Etap I     – w miejscowości Kosowo
Etap II     – w miejscowości Modrakowo

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających/dodatkowych.

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I     – 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy zł 00/100 gr)
Część II     – 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące zł 00/100 gr)

Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 07. 03. 2011 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
–    pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
–    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
–    gwarancjach bankowych;
–     gwarancjach ubezpieczeniowych;
–    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:     
Cena – 100 %

Aukcja elektroniczna:     
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 3867414 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
07. 03. 2011 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
07. 03. 2011 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Inwestycja dofinansowywana ze środków Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu – PROW.

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 18 - 02 - 2011 r.
numer: 25606-2011

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy:
Wywieszono dnia: 18. 02. 2011 r.


Załącznik:
- SIWZ (1856kB) pdf
- Projekt - cz. 1 (5120kB) rar
- Projekt - cz. 2 (5099kB) rar
- Rysunki do projektu (5304kB) rar
- Projekt_SUW_Modrakowo_cz.1 (4118kB) rar
- Elektryka (5522kB) rar
- Technologia (4593kB) rar
- Przedmiary robót (2554kB) pdf
- SST (7962kB) pdf

Odpowiedzi na zapytania:
- Odp. na zapyt. nr 1: Pobierz odpowiedź (44kB) pdf , Zal. do odp. (162kB) word
- Odp. na zapyt. nr 2: Pobierz (43kB) pdf
- Odp. na zapyt. nr 3: Pobierz (163kB) pdf
- Odp. na zapyt. nr 4: Pobierz (192kB) pdf
- Odp. na zapyt. nr 5: Pobierz (220kB) pdf
- Odp. na zapyt. nr 6: Pobierz (56kB) pdf
Rysunki z naniesionym zakresem robót: cz. 1 (5120kB) rar , cz. 2 (5120kB) rar , cz. 3 (3658kB) rar (3 pliki - wypakować po pobraniu)
- Odp. na zapyt. nr 7: Pobierz (107kB) pdf

Informacja o zmianie treści ogłoszenia i SIWZ: Pobierz (130kB) pdf

Protokół z sesji otwarcia ofert: Pobierz (83kB) pdf

Rozstrzygnięcie wyniku postępowania: Pobierz (134kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (18 lutego 2011, 16:46:07)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (4 kwietnia 2011, 10:32:04)
Zmieniono: Wymiana uszkodzonego pliku rozstrzygnięcia wyniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3121