zamówienie na:

Grupowe ubezpieczenie pracowników, małżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego

zamawiający: Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RI.271.1.PN.2011
wartość: poniżej 193.000 Euro
termin składania ofert: 2 lutego 2011  11:00
wynik postępowania: Z uwagi na tabelaryczny układ wyniku postępowania zamieszczone zostało ono jako załącznik do pobrania. 




L. dz.: RI.271.1.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 193.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Grupowe ubezpieczenie pracowników, małżonków
oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego.”

Słownik CPV:
66511000-5  Usługi ubezpieczeń na życie
66512000-2 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
24 m-ce – od dnia 01.03.2011 r. do dnia 28.02.2013 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Grupowe ubezpieczenie pracowników, małżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:
1)  posiadania uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.
Ad. 1). Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.). Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty.
Ad. 2) Wykaz zawierający minimum 3 podmioty obsługiwane w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę w zakresie grupowych ubezpieczeń pracowników (minimum 300 osób w każdym podmiocie). Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty
Ad. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru.
Ad. 4). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru.
Zamawiający żąda w celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. (Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817).
UWAGA:
• Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
• Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
• Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.


Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające/dodatkowe.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku:
- Przystąpienia do ubezpieczenia, większej niż przewidywana liczby pracowników, małżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego,
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających składek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 10 %
Wysokość świadczeń – 80 %
Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 10 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej


Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 386 74 14 w godz. 800 do 1500
Łukasz Moltzan – Broker Ubezpieczeniowy
tel. 722 390 202 w godz. 800 do 1600

Termin składania ofert upływa:
02. 02. 2011 r. o godz. 1100

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
02. 02. 2011 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Nie dotyczy

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 21 - 01 - 2011 r.
numer: 10610-2011

Tablica ogłoszeń UMiG Mrocza:
Wywieszono dnia: 21. 01. 2011 r.

Załączniki:
- SIWZ (268kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie nr 1 (434kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie nr 1 - cz. II (106kB) pdf

- Ogłoeszenie o wyniku postępowania (66kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (21 stycznia 2011, 13:25:01)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (7 lutego 2011, 07:28:49)
Zmieniono: Dodanie linku do katalogu z ppostępowaniami rozstrzygniętymi

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2064