zamówienie na:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-16/PN/2009
wartość: poniżej 206.000 Euro
termin składania ofert: 9 grudnia 2009  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-16/PN/2009

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 206.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV – 66110000-4 – Usługi bankowe

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2012 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych; tj.:
1) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mroczy,
2) Gminy Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy,
3) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji,
4) Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy,
5) Gminna Biblioteka Publiczna w Mroczy

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział banki, które:
9.1.5.1. posiadają lub otworzą po wygraniu przetargu oddziały lub filie w mieście Mrocza,
9.1.5.2. zainstalują w ciągu 6 m-cy od dnia popisania umowy home banking nieodpłatnie,
9.1.5.3. banki, które udzielą kredytu w rachunku bieżącym jednostce samorządu terytorialnego,
9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.8. Warunki Zamawiającego dotyczące zaciągnięcia kredytu:
9.1.8.1. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (w tym również na lokatach weekendowych).
9.1.8.2. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych (w tym również lokatach weekendowych) oparte na stawce WIBID jedno miesięcznej dla danego okresu z dnia poprzedzającego złożenie dyspozycji, pomniejszonej o marżę banku.
9.1.8.3. W celu ujednolicenia oprocentowania lokat stawka WIBID winna zostać ustalona na trzeci dzień przed terminem otwarcia ofert.
9.1.8.4. Możliwość zaciągania kredytów na rachunku bieżącym.
9.1.8.5. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym zmienne uzależnione od stopy redyskonta weksli, ustalonej przez Radę Polityki Pieniężnej. Stopa procentowa ulega zmianie w każdym przypadku zmiany stopy redyskonta weksli NBP od dnia ogłoszenia zmiany przez prezesa NBP.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
10.1.2. oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.5. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.7. Bilans Banku za 2008 rok.
10.1.8. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik  nr 4 do SIWZ.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - 25 %
b) Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach weekendowych - 5 %
c) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 15 %
d) Prowizja bankowa podana w procentach od kwoty uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym - 15 %
e) Prowizja bankowa podana procentowo od dokonywanych operacji bankowych gotówkowych - 15 %
f) Prowizja bankowa podana kwotowo od dokonywanych operacji bankowych tj. przelewów do innych banków - 15%
g) Za prowadzenie jednego rachunku bankowego - 10%

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Bożena Brzezińska
– Skarbnik Miasta i Gminy Mrocza
                               tel. (052) 3867429 w godz. 8.00 do 15.00
Mazur Sebastian – Inspektor d/s zamówień publicznych
                               tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa:
09. 12. 2009 r. o godz. 11.00.

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
09. 12. 2009 r. o godz. 11.15.

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 01-12-2009 r.
numer: 414192-2009

Tablica ogłoszeń UMiG Mrocza:
Wywieszono dnia: 01. 12. 2009 r.

UWAGA: Z uwagi na fakt, iż umieszczony dotychczas plik SIWZ był uszkodzony, prosi się Wykonawców, którzy pobrali go przed godz. 15.00 dnia 02-12-2009 r. o jego ponowne pobranie i posługiwanie się jego nową wersją w składanej ofercie.

Załączniki:
- SIWZ (186kB) pdf

- Wynik postępowania (46kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (1 grudnia 2009, 20:50:46)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (19 maja 2010, 09:22:09)
Zmieniono: Poprawienie błędu gramatycznego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1240