zamówienie na:

Budowa wodociągu Mrocza - Drążno

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-12/PN/2009
wartość: poniżej 5.150.000 Euro
termin składania ofert: 27 sierpnia 2009  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-12/PN/2009

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.150.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Budowa wodociągu Mrocza - Drążno”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV 45231300-8– Roboty budowlane w zakresie budowy  wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2009 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem opracowania niniejszego projektu budowlanego jest budowa sieci wodociągowej spinającej istniejące wodociągi w miejscowościach: Mrocza, Krukówko, Drążno.
Projekt rozbudowy sieci wpisuje się w opracowany już projekt modernizacji stacji uzdatniania wody w Mroczy, wraz z rozbudową magistrali nitki PE, która będzie zasilać projektowany wodociąg.
Odcinek wodociągu Mrocza – Drążno – odcinek projektuje się w pasie drogi gminnej, która odchodzi do drogi powiatowej nr 1909 C Krukówko - Witoldowo, a następnie wzdłuż drogi powiatowej do miejscowości Drążno.
W zakres opracowania wchodzi:
- sieć wodociągowa z rur PCW ɸ 160 mm - 3358,0 m
- sieć wodociągowa z rur PCW ɸ 90 mm - 193,0 m
- przyłącze wodociągowe ɸ 32 mm - 12,0 m
- przyłącze wodociągowe ɸ 50 mm - 90,0 m
- hydranty przeciwpożarowe nadziemne ɸ 80 mm - 5 szt.

Zadanie podzielone na dwa etapy:
- etap I: realizacja od dnia podpisania umowy do dnia 09. 10. 2009 r.
cały zakres objęty przedmiarem robót z wyjątkiem zakresu objętego etapem II;
- etap II: realizacja od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2009 r.
Z5 ɸ 80 – studnia wodomierzowa żelbetowa ɸ 1200 mm,
P3 - 22a – studnia wodomierzowa żelbetowa ɸ 1200 mmm, (punkt poboru wody)
P4 – Hp5 – studnia wodomierzowa żelbetowa ɸ 1200 mmm,

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie:
9.1.2.1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (VIII. 2004 - VII. 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda,
9.1.2.2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie:
9.1.3.1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 400.000,00 zł,
9.1.3.2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym (na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł).
9.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.8. wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – 60 m-cy.

9.2. Sposób oceny warunków:
9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.
9.2.5. Warunek Nr 1 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia
9.2.5.1. Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy.
9.2.5.2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9.2.5.3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US).
9.2.5.4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
9.2.5.5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9.2.5.6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
9.2.5.7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia.
9.2.5.8. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw.
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
9.2.6. Warunek Nr 2 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania:
9.2.6.1. Dysponują odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
9.2.6.2. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania.
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
9.2.7. Warunek Nr 3 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać ilość wykonanych (min. 3 roboty) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika).
10.1.3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów).
10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu.
10.1.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
10.1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
10.1.7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
10.1.8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
10.1.9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
10.1.10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.1.11. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium określono na kwotę 7.200,00 zł

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
mgr inż. Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
                                       tel. (052) 3867414 w godz. 8.00 do 15.00
mgr Sebastian Mazur – Podinspektor ds. zamówień publicznych
                                       tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa:
27. 08. 2009 r. o godz. 11.00.

Miejsce składania ofert:
 Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
27. 08. 2009 r. o godz. 11.15.

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 06 - 08 - 2009 r.
numer: 128679-2009

Wywieszono na Tablicy ogłoszeń UMiG Mrocza:
dnia: 06. 08. 2009 r.

Załączniki:
- SIWZ (241kB) pdf
- Projekt (6687kB) pdf
- Przedmiar robót (20kB) pdf
- Przedmiar robót uzupełniony o brakujące pozycje (25kB) pdf
- Operat wodno - prawny (1598kB) pdf

Odpowiedzi na zapytania:
- Odpowiedź na zapytanie 1 (113kB) pdf
- Odpowiedź na zapytanie 2 (237kB) pdf

Rozstrzygnięcie postępowania (75kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (6 sierpnia 2009, 13:06:39)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (28 sierpnia 2009, 21:23:00)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1166