zamówienie na:

Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 206.000 Euro
termin składania ofert: 30 stycznia 2009  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-2/PN/2009

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 206.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Dostawa materiałów biurowych
dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy”

Główny przedmiot zamówienia:
CPV - 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek     i mebli
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
CPV - 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
CPV - 30197630-1 – Papier do drukowania
CPV - 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów
CPV – 22822000-8 – Formularze urzędowe

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta     i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2009 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.7. Udokumentować w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 dostawy podobne do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie. Przez „podobne” należy rozumieć dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
9.2. Sposób oceny warunków:
9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
10.1.8. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Część I – dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
Część II – dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów,
Część III – dostawa formularzy urzędowych

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100 gr)
- część I – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100 gr)
- część II – 600,00 zł ( słownie: sześćset zł 00/100 gr)
- część III – 300,00 ( słownie: trzysta zł 00/100 gr)

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 052 386-74-14 w godz. 7.00 – 15.00
Sebastian Mazur – Inspektor d/s zamówień publicznych
tel. 052 386-74-19 w godz. 7.00 – 15.00

Termin składania ofert upływa:
30. 01. 2009 r. o godz. 11.00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
30. 01. 2009 r. o godz. 11.15.

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 22 - 01 - 2009 r.
numer: 25747-2009

Wywieszono na tablicy ogłoszeń UMiG w Mroczy: 
dnia 22. 01. 2009 r.

Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (227kB) pdf

- Protokół z sesji otwarcia ofert (210kB) pdf
- Rozstrzygnięcie postępowania (77kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (22 stycznia 2009, 20:32:06)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (2 lutego 2009, 14:45:49)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygniecia postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1053