Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
Dostawa oleju opałowego typu L (lekki), węgla, miału węglowego oraz drewna opałowego |
zamawiający: | Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 206.000 Euro |
termin składania ofert: | 1 sierpnia 2008 11:00 |
wynik postępowania: | Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania. |
L. dz.: RI-Z.341-12/PN/2008
Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41
ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 206.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Dostawa oleju opałowego typu L (lekki), węgla, miału węglowego oraz drewna opałowego”
Główny przedmiot zamówienia – CPV 23.12.21.00-9 – olej opałowy
Dodatkowe przedmioty – CPV 10.00.00.00-3 – węgiel, węgiel brunatny, koks koks
i inne produkty węglopodobne
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30. 04. 2009 r.
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju opałowego typu L (lekki), węgla, miału węglowego oraz drewna opałowego
Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.7. Udokumentować w okresie ostatnich 3 lat dostawy podobne do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie. Przez „podobne” należy rozumieć dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie.
10.1.8. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Część I - dostawa oleju opałowego typu L (lekki);
Część II - dostawa węgla „orzech” - kal. 23-25 kJ; węgla „kostka” - kal. 23-25 kJ;
miału węglowego - kal. 22 kJ; drewna opałowego
Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium w wysokości: 10.600,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy sześćset zł 00/100 gr);
- część I – 9.200,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście zł 00/100 gr);
- część II – 1.400,00 zł ( słownie: tysiąc czterysta zł 00/100 gr);
Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kryteria oceny:
Cena – 100 %
Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 052 386-74-14 w godz. 7.00 – 15.00
Sebastian Mazur – Inspektor d/s zamówień publicznych
tel. 052 386-74-19 w godz. 7.00 – 15.00
Termin składania ofert upływa:
01. 08. 2008 r. o godz. 11.00.
Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.
Otwarcie ofert nastąpi:
01. 08. 2008 r. o godz. 11.15.
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309
Termin związania z ofertą:
30 dni
Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 24 - 07 - 2008 r. pod numerem: 170908-2008
Wywieszono na Tablicy ogłoszeń UMiG w Mroczy:
dnia: 24. 07. 2008 r.
Załączniki:
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (187kB)
-
Protokół z sesji otwarcia ofert (88kB)
-
Oddalenie protestu (95kB)
-
Rozstrzygnięcie postępowania (84kB)
metryczka
Opublikował: Sebastian Mazur (24 lipca 2008, 20:59:09)
Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (1 września 2008, 13:01:35)
Zmieniono: Dodanie oddalenia protestu oraz wyniku postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1232