zamówienie na:

Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Rościmin, Białowieża, Samsieczynek

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 Euro
termin składania ofert: 20 maja 2008  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-5/PN/2008

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.150.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach:
Rościmin, Białowieża, Samsieczynek”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV 45.21.55.00-2 – obiekty użyteczności publicznej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10. 11. 2008 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Rościmin, Białowieża, Samsieczynek
Zakres zamówienia obejmuje budowę trzech świetlic wiejskich zgodnie z poniższym opisem:
Budynek świetlicy wiejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, kryty blachą dachówkową (ewentualnie gontami bitumicznymi).
Z uwagi na to, iż obiekt będzie funkcjonował tylko w sezonie wiosenno - jesiennym, nie przewidziano w nim instalacji centralnego ogrzewania. W budynku została wydzielona sala główna w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (nie magazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia
Higieniczno - sanitarne (WC damski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz WC męski) oraz szatnia z hallem wejściowym. Budynek świetlicy wiejskiej nie będzie zakładem pracy (nie będą zatrudnieni żadni pracownicy) w myśl ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Obiekt zaprojektowany w technologii tradycyjnej o konstrukcji murowanej. Posadowienie obiektu na ławach fundamentowych - posadowienie bezpośrednie na gruncie nośnym. Fundamenty żelbetowe, monolityczne, ściany przyziemia – murowane, dach – drewniany o układzie wiązarów kratowych, podciągi, nadproża – prefabrykowane oraz monolityczne żelbetowe o schemacie statycznym belki jednoprzęsłowej lub wieloprzęsłowej, wolnopodpartej lub zamocowanej.
Powierzchnia użytkowa - 111,00 m2, powierzchnia zabudowy 131,97 m2, kubatura 582,30 m3.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić „OFERTĘ” według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
9.1.7. Udokumentować w okresie ostatnich 3 lat roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia (na obiektach użyteczności publicznej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie.
9.1.8. Wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – 60 m-cy.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej okoliczności), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.7. Pisemne oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizytacji terenowej i zapoznaniu się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om (z podaniem nazw firm)
10.1.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa).
10.1.10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca.
10.1.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych na obiektach użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
10.1.12. Kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia.
10.1.13. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót.
10.1.14. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.15. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik  nr 5 do SIWZ.

Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
a) Budowa świetlicy wiejskiej w Rościminie,
b) Budowa świetlicy wiejskiej w Białowieży,
c) Budowa świetlicy wiejskiej w Samsieczynku,

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium określono na kwotę 15.000,00 zł
a) część I zamówienia  – 4.800,00 zł
b) część II zamówienia  – 5.000,00 zł
c) część III zamówienia  – 5.200,00 zł

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny: Cena – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
mgr inż. Krzysztof Wiese
– Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
                                        tel. (052) 3867414 w godz. 8.00 do 15.00
mgr Sebastian Mazur – Podinspektor ds. zamówień publicznych
                                        tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa: 20. 05. 2008 r. o godz. 11.00.
Miejsce składania ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi: 20. 05. 2008 r. o godz. 11.15.
Miejsce otwarcia ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą: 30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 29 - 04 - 2008 r.
numer: 89546-2008

Tablica ogłoszeń UMiG Mrocza: wywieszono dnia: 29. 04. 2008 r.

Załączniki:
dot. wszystkich świetlic:

- SIWZ (200kB) pdf
- Opis techniczny (2021kB) pdf
- Przedmiar robót - bez przyłączy (61kB) pdf
- Wizualizacje obiektów (483kB) pdf
dot. świetlicy w Rościminie:
- Przedmiar robót - przyłącza (23kB) pdf
- Instalacje (1773kB) pdf
- Mapa sytuacyjno - wysokościowa (864kB) pdf
dot. świetlicy w Białowieży:
- Przedmiar robót - przyłącza (24kB) pdf
- Instalacje (1655kB) pdf
- Mapa sytuacyjno - wysokościowa (841kB) pdf
dot. świetlicy w Samsieczynku:
- Przedmiar robót - przyłącza (24kB) pdf
- Instalacje (1579kB) pdf
- Mapa sytuacyjno - wysokościowa (739kB) pdf

Wyjaśnienie:
Wszystkie świetlice budowane będą wg tego samego projektu, dlatego do pobrania na stronie umieszczono tylko 1 plik opisu technicznego, przedmiaru robót (bez przyłączy) oraz wizualizacji budynku.
Pozostałe pliki (dot. przedmiaru robót przyłączy, instalcji oraz usytuowania budynków w terenie) są indywidualne dla każdej świetlicy.

Powyższe należy brać pod uwagę przy sporządzeniu oferty

- Rozstrzygnięcie postępowania (81kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (29 kwietnia 2008, 17:33:53)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (6 czerwca 2008, 07:22:59)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1376