zamówienie na:

Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej wraz z materiałami do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji drogi dla budowy obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej 241 od km 0+000 do km 3+500,00 (długości około 3,5 km)” z włączeniem drogi wojewódzkiej 243, a także pełnienie nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego w czasie realizacji robót

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 206.000 Euro
termin składania ofert: 30 kwietnia 2008  11:00
wynik postępowania: Ze względu na tabelaryczny sposób przedstawienia rozstrzygnięcia, oryginał zamieszczono na dole strony, jako plik do pobrania.  




L. dz.: RI-Z.341-4/PN/2008

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 206.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej wraz z materiałami do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji drogi dla budowy obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej 241 od km 0+000 do km 3+500,00 (długości około 3,5 km)” z włączeniem drogi wojewódzkiej 243, a także pełnienie nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego w czasie realizacji robót”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV 74.23.22.00-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 05. 2009 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
„Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej wraz z materiałami do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji drogi dla budowy obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej 241 od km 0+000 do km 3+500,00 (długości około 3,5 km)” z włączeniem drogi wojewódzkiej 243, a także pełnienie nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego w czasie realizacji robót”
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej obwodnicy Miasta Mrocza wraz ze ścieżką pieszo – rowerową (dwukierunkową o szer. ok. 2 m) po wewnętrznej stronie obwodnicy, na odcinku od ulicy Nakielskiej do ulicy Łobżenickiej wraz z opracowaniem projektów przebudowy skrzyżowań ulic:
- obwodnicy z ulicą Nakielską,
- obwodnicy z ulicą Bydgoską,
- obwodnicy z ulicą Kościuszki,
a także pełnienie nadzoru autorskiego i inwestorskiego w trakcie trwania budowy obwodnicy.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium określono na kwotę 14.000 zł
2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych:
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę,
- udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia – do czasu zakończenia budowy projektowanej obwodnicy, jednak nie dłużej niż do końca 31. 12. 2013 r.
- wskażą w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.2. Warunki merytoryczne:
Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone zostały w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale I Specyfikacji. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące:
9.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy:
Wykonawca musi wykazać:
1) przerób w ostatnich trzech latach obrotowych – na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi” – w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł
2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
9.2.2. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że, łącznie spełniają warunek określony w pkt 9.2.1.
9.2.3. Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
9.2.4. Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 10.2.4 Instrukcji dla Wykonawców.
9.2.5. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 9.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
9.2.6. Potencjał techniczny:
Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz licencjonowane oprogramowanie dla realizacji zamówienia, o które się ubiega.
9.2.7. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 9.2.6
9.2.8. Doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, (tj. 2005-2007), co najmniej 2 dokumentacje projektowe rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia – dla budowy lub rozbudowy dróg klasy, co najmniej G, o długości łącznej min. 3 km
9.2.9. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 9.2.8
9.2.10. Podwykonawstwo:
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w zakresie im powierzonym, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (tj. 2005-2007) wykonali: 2 podobne opracowania, o które się ubiegają.
Wartość każdej usługi potwierdzającej kwalifikacje Podwykonawcy nie może być mniejsza od wartości usługi określonej w ofercie Wykonawcy – w kol. 3 formularza zgodnego z treścią załącznika Nr 6 (Doświadczenie Podwykonawcy) do niniejszego Rozdziału.
9.2.11. Wizytacja terenowa:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dokonać wizytacji terenowej.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 9.1.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 2.
10.1.2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 9.2.1. na Załączniku nr 3 do niniejszego rozdziału
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
10.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 9.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.2.1. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
10.2.2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 9.2.1. ppkt 2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
10.2.4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia („Potencjał kadrowy”), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4
Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób biorących udział w realizacji zamówienia oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Załącznika nr 5, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). Pozostałe osoby proponowane do pełnienia funkcji niewymagających uprawnień winny dołączyć dokument potwierdzający profil wykształcenia.
10.2.5. Informację o posiadanym potencjale technicznym („Potencjał techniczny”) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.2.6. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
10.2.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 7. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.2.8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie.
10.2.7. Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 8 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.2.10. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy.
10.3. Oświadczenie o legalności wykorzystywanego oprogramowania oraz posiadaniu świadczących o tym licencji.
10.3.1. Oświadczenie o dokonaniu wizytacji terenowej na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 9 do niniejszego Rozdziału.

Kryteria oceny: Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
mgr inż. Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
                                        tel. (052) 3867414 w godz. 8.00 do 15.00
mgr Sebastian Mazur – Inspektor ds. zamówień publicznych
                                  tel. (052) 3867419 w godz. 8.00 do 15.00

Termin składania ofert upływa: 30. 04. 2008 r. o godz. 11.00.
Miejsce składania ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 204 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi: 30. 04. 2008 r. o godz. 11.15.
Miejsce otwarcia ofert – Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą: 30 dni.

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 15 - 04 - 2008 r.
numer: 77707-2008

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy - wywieszono dnia: 15. 04. 2008 r.

Załaczniki:
- SIWZ (373kB) pdf
- OST P-00.00 - Wymagania ogólne (166kB) pdf
- SST P-10.00 - Opracowania podstawowe (429kB) pdf
- SST P-20.00 - Opracowania prawne (70kB) pdf
- SST P-40.00 - Opracowania geologiczne (94kB) pdf
- SST P-50.00 - Opracowania ekologiczne (123kB) pdf
- SST P-80.00 - Opracowania ruchu drogowego (92kB) pdf

Rozstrzygnięcie postępowania - pobierz (81kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (15 kwietnia 2008, 15:18:09)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (8 maja 2008, 13:57:19)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1467