2021r. | 2020r. | 2019r. | 2018r. | 2017r. | 2016r. | 2015r. | 2014r. | 2013r.
2012r. | 2011r. | 2010r. | 2009r. | 2008r. | 2007r. | 2006r. | 2005r. | 2004r.
2003r.
2012r. | 2011r. | 2010r. | 2009r. | 2008r. | 2007r. | 2006r. | 2005r. | 2004r.
2003r.
Zarządzenie Nr 120.43.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza z dnia 25 października 2021 r.
w sprawie techniczno-administracyjnej obsługi zadań referendalnych związanych z referendum gminnym w sprawie odwołania Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza przed upływem kadencji, zarządzonym na dzień 5 grudnia 2021 r.
metryczka
Wytworzył: Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza (25 października 2021)
Opublikował: Monika Lahutta (25 października 2021, 14:48:01)
Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (27 października 2021, 09:44:09)
Zmieniono: Korekta informacji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 821