Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
Wymeldowanie czasowe-wyjazd za granicę na pobyt czasowy ponad 3 m-ce
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Wydawanie dowodów osobistych | Wydanie kserokopii wniosku dowodu osobistego
Wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności
Wniosek o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz z ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
Poświadczenie własnoręczności podpisu
Przyjmowanie i rozpatrywanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń
Pozwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej
Przyznanie rekompensaty pieniężnej żołnierzom rezerwy z tytułu odbycia ćwiczeń wojskowych
Uznanie żołnierza za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny
Pokrywanie należności mieszkaniowych żołnierzy
Wpisanie do rejestru wyborców w części A/B
Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
Wniosek o wydanie „Metropolitalnej Karty Seniora+”
Zgłoszenie pobytu stałego
KARTA INFORMACYJNA
URZĄD MIASTA I GMINY W MROCZY
ul. Pl.1 Maja 20
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 52 38 67 410 fax. 52 38 56 241
I. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Zgłoszenie pobytu stałego – odrębny dla każdej meldującej się osoby, także dziecka – potwierdzony przez właściciela lub osobę dysponującą tytułem prawnym do lokalu.
Do wglądu:
2. Dowód osobisty
3. Decyzja o przydziale lokalu (tytuł prawny) – np.: umowa najmu, akt własności, wypis z księgi wieczystej, postanowienie o nabyciu spadku – oryginał dokumentu.
II. OPŁATY
Brak opłaty za dokonanie czynności meldunkowych
Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa 17 zł
Za pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu,zstępnemu lub rodzeństwu nie pobiera się opłaty.
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Niezwłocznie
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
- Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich - I piętro, pokój 204
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
VI. UWAGI
1. Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu „Zgłoszenie pobytu stałego” potwierdzenie faktu zamieszkania dokonane przez najemcę, właściciela lokalu.
2. Zameldowania można dopełnić przez pełnomocnika, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego,a w uzasadnionych przypadkach - innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.
3.Osoba dokonuje zameldowania najpóźniej w 30 dniu od momentu zamieszkania osobiście lub poprzez pełnomocnika.
VII. ZAŁĄCZNIKI
Zgłoszenie pobytu stałego
zameldowanie na pobyt stały (1875kB)
Pełnomocnictwo
PEŁNOMOCNICTWO.pdf (52kB)
VIII. PODSTAWA PRAWNA
-ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2010r. Nr 217, poz.1427 z póź.zm.)
-ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.z 2013r.poz.267 z póź.zm.)
-ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2014r.poz.1628 ze zm.)
-rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 września m2011r. w sprawie określenia wzoru i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. z 2011r. Nr 220poz.1306 z póż.zm.)
metryczka
Wytworzył: Sebastian Mazur (31 sierpnia 2005)
Opublikował: Sebastian Mazur (31 sierpnia 2005, 17:35:45)
Ostatnia zmiana: Barbara Biniakowska (20 października 2020, 12:04:37)
Zmieniono: zmiana druku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 9616