![]() |
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza o możliwości składania aplikacji na stanowisko Animator11.01.2013
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza o możliwości składania aplikacji na stanowisko Animator
11.01.2013BURMISTRZ MIASTA I
GMINY MROCZA
informuje, że można składać aplikacje na stanowiska
informuje, że można składać aplikacje na stanowiska
1. ANIMATOR Moje Boisko
– Orlik 2012 - na Kompleksie Boiska Sportowego przy Szkole
Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy oraz
2. ANIMATOR Moje Boisko – Orlik 2012 na Kompleksie Boiska Sportowego przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Witosławiu
2. ANIMATOR Moje Boisko – Orlik 2012 na Kompleksie Boiska Sportowego przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Witosławiu
Forma zatrudnienia – umowa zlecenie na okres 9 miesięcy ( marzec – listopad 2013).
Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca na 1 stanowisko – około 80 godzin
I. Wymagania niezbędne
kandydata:
1. Ukończone 18 lat życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
2. Dobry stan zdrowia.
3. Nie był karany za przestępstwa umyślne.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. min. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, instruktor sportu (ewentualnie instruktor rekreacji ruchowej), posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Posiadający przygotowanie pedagogiczne.
7. Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Organizowanie zajęć sportowo – rekreacyjnych dla różnych grup wiekowych tym dla: dzieci i młodzieży, osób dorosłych i seniorów, osób niepełnosprawnych.
2.Współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola w celu organizacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych i rekreacyjnych.
4. Organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia, sprzyjające włączeniu społecznemu.
5. Nadzór nad realizacją harmonogramu korzystania z boisk.
6. Prowadzenie rejestru użytkowników obiektu.
7. Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
8. Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
9. Prowadzenie dziennika pracy animatora.
10.Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje organizacyjne.
11. Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej o pozyskanie zewnętrznych środków finansowych.
12. Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora na danym obiekcie zostanie określony przez gospodarza obiektu.
III. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys ( CV)
2. List motywacyjny
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
5. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Referencje, w przypadku posiadania.
7. Kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania stażu pracy.
8. Kserokopia dowodu osobistego.
9. Koncepcja funkcjonowania obiektu oraz proponowany zakres organizowania zajęć wraz z tematyką : podstawowe cele, grupy docelowe, przewidywana liczba uczestników, najważniejsze wydarzenia i imprezy sportowe wraz z wstępnym harmonogramem zajęć( wzór harmonogramu stanowi załącznik do ogłoszenia)
10. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań animatora sportu.
11. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
12. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
13. Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez ministerstwo Sportu i Rekreacji. ( wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia).
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do 28 stycznia 2013 roku do godz. 15.00 w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mrocza lub listownie na adres Urząd Miasta i Gminy Mrocza , ul. Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza z dopiskiem ,, ANIMATOR Moje Boisko- Orlik 2012 na Kompleksie Boiska Sportowego przy ….....”wraz z adresem zwrotnym nadawcy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny, CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełniają wymagania formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia naboru w przypadku nieuzyskania dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (11 stycznia 2013)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (14 stycznia 2013, 14:38:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1725