zamówienie na:

Remont pokrycia dachowego na Gimnazjum w Mroczy

zamawiający: Miasto i Gmina Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RI.271.8.PN.2011
wartość: poniżej 4.845.000 Euro
termin składania ofert: 19 sierpnia 2011  11:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 




L. dz.: RI.271.8.PN.2011

Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 4.845.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Remont pokrycia dachowego na Gimnazjum w Mroczy”

45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na CD można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31. 10. 2011 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont pokrycia dachowego na Gimnazjum w Mroczy

1. Istniejący budynek gimnazjum to obiekt wolnostojący, 3-kondygnacyjny (parter + piętro I + poddasze użytkowe)
Parametry techniczne budynku gimnazjum:
- Powierzchnia użytkowa: 1.829,41 m2
- Powierzchnia zabudowy: 1.076,30 m2
- Kubatura: 9.315,70 m3
- Długość: 64,76 m; 51,88 m
- Szerokość: 18,12 m; 20,82 m
- Wysokość od poziomu terenu: 12,42 m
Dach budynku gimnazjum składa się z dwóch części:
a) Dachu płaskiego – ograniczonego (zamkniętego) z każdej strony ogniomurem. Dach pokryty w całości papą asfaltową – widoczny na ostatnim zdjęciu z lotu ptaka. Dach ten nie jest objęty remontem tylko wymianą obróbek blacharskich na całej wysokości ogniomuru, wymianą przejść rur spustowych przez ogniomur (stal) oraz wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej (wierzchniego krycia).
b) Dachu stromego – wielospadowego, pokrytego w całości blacho dachówką – widoczny na ostatnim zdjęciu z lotu ptaka. Dach ten w całości objęty jest remontem.

Główne parametry techniczne budynku gimnazjum oraz funkcja i przeznaczenie pozostaną bez zmian w stosunku do stanu istniejącego.
2. KONSTRUKCJA
2.1 UKŁAD KONSTRUKCYJNY
Cały układ konstrukcyjny fundamentów, ścian nośnych, ścianek działowych, stropów, nadproży, podciągów, wieńców, krokwi, płatwi, kleszczy, murłat dachowych pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego.
DACH
Konstrukcja dachu drewniana – pozostaje bez zmian.
Zaprojektowano nowe poszycie z desek o grubości 30mm i szerokości min. 150mm lub płyt OSB gr. 25mm. Deski lub płyty OSB należy zaimpregnować preparatem typu ognioochron. Poszycie z nowych desek lub płyt OSB należy wykonać na całej powierzchni dachu będącego pod pokryciem blachodachówką.
Na deskowaniu zaprojektowano izolację w postaci dwóch warstw papy asfaltowej typu W 400/1200 mocowanej na gwoździe z kontr łatami o przekroju 4 x 2,5cm ( 4cm szerokość i 2,5cm wysokość ). Kontrłaty należy odzyskać ze zdemontowanych wcześniej kontr łat oraz łat. Zdemontowane łaty nie podlegają ponownemu użyciu, jako łaty.
Na kontr łatach zaprojektowano nowe łaty o przekroju 4cm x 8cm (8cm szerokie i 4cm wysokie) pod pokrycie blacho dachówką.
Szerokość łat wynosząca 8cm pozwoli na dopasowanie powtórnie montowanej blacho dachówki.
Część izolacji termicznej z wełny mineralnej, która uległa zawilgoceniu należy wymienić na nową o takiej samej grubości i takich samych właściwościach fizyko-technicznych.
3. ARCHITEKTURA
Architektura budynku pozostaje w całości bez zmian w stosunku do stanu pierwotnego.
4. OPIS ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z DEMONTAŻEM I PONOWNYM MONTAŻEM POKRYCIA DACHOWEGO
Podczas robót budowlanych związanych z remontem dachu należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP. Należy używać sprzętu i narzędzi w 100% sprawnych i posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty.
Teren budowy należy ogrodzić i odpowiednio oznakować. Wykonawca zobowiązany jest przed demontażem pokrycia dachowego do jego oznakowania i sporządzenia szkicu ułożenia arkuszy blachodachówki zgodnego ze stanem faktycznym. Oznakowanie arkuszy blachodachówki musi być dokładne, ponieważ zdemontowana blachodachowka musi być ponownie położona ze wszystkimi swoimi elementami w tym samy miejscu co przed demontażem.

UWAGA !!!
Przyjęte z nazwy w dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej materiały, urządzenia oraz armatura, stanowią proponowane rozwiązania techniczne.
Dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń oraz armatury równoważnej, spełniających warunki techniczne proponowanych w dokumentacji rozwiązań.

Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz załączony dla celów poglądowych przedmiar robót.

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ofertę według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9.1.2. Posiadać wiedzę i doświadczenie.
9.1.3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.1.4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.1.5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

9.2. Sposób oceny wymaganych warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.
9.2.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.2, Wykonawca musi udokumentować w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robotami budowlanymi, podobnymi do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez „podobną” należy rozumieć robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: budowa lub remont na kwotę nie mniejszą niż: 120.000,00 zł.

9.2.3. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować osobą, która może być wyznaczona na stanowisko: 
- Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.
Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazaną w ofercie osobę.
- Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania do podjęcia funkcji w realizacji umowy dla wymienionej osoby.

9.2.4. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.4, Wykonawca musi wykazać się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 200.000,00 zł.
9.2.5. Na potwierdzenie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 9.1.5, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
9.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców
9.3.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.3.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.3.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.3.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
W zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
10.1.1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia; niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
10.1.4. Oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
10.1.5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcy - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
10.1.6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
10.1.7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
10.1.8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zkresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy.
10.1.9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.10. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.1.11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć::
10.1.13. Formularz oferty – stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.14. Kosztorys ofertowy (dla celów poglądowych).
10.1.15. Harmonogram robót – w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
10.1.16. Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy” - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10.1.17. Zaakceptowaną Kartę Gwarancyjną - stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
10.1.18. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium.
10.2. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
- Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. „a” powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Dokument, o którym mowa w ppkt lit. „b”, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty:
1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania.
10.6. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Zamówienia uzupełniające/dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających/dodatkowych.

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100 gr)
Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 19. 08. 2011 r.
Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego;
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
– gwarancjach bankowych;
–  gwarancjach ubezpieczeniowych;
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy
w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).
Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena – 80 %
Termin gwarancji – 20 %

Aukcja elektroniczna:  
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Krzysztof Wiese – Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. (052) 3867414 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
19. 08. 2011 r. o godz. 11:00

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat)
w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
19. 08. 2011 r. o godz. 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 310

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacje dodatkowe, w tym dot. dofinansowania zadania:
Nie dotyczy.

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 04 - 08 - 2011 r.
numer: 231654-2011

Tablica ogłoszeń UMiG w Mroczy:
Wywieszono dnia: 04. 08. 2011 r.

Załączniki:
- SIWZ Pobierz (256kB) pdf
- Projekt Pobierz (3780kB) rar
- Przedmiar robót Pobierz (66kB) pdf
- SST Pobierz (145kB) pdf

- Protokół z sesji otwarcia ofert Pobierz (50kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (4 sierpnia 2011, 16:10:19)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (2 września 2011, 13:25:00)
Zmieniono: Dodanie unieważnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1079