zamówienie na:

Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p. n.: Budowa drogi Mrocza - Wiele

zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341/8/PN/2009
wartość: poniżej 206.000 Euro
termin składania ofert: 20 lipca 2009  11:00
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.) – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 




L. dz.: RI-Z.341-8/PN/2009

Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza
tel. 0-52 386-74-10, 0-52 386-74-20, fax: 0-52 385-62-41

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę poniżej 5.278.000 EURO
na realizację zadania pn.: „Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego
na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza,
p. n.: Budowa drogi Mrocza - Wiele”

Główny przedmiot zamówienia  – CPV 66113000-5– Usługi udzielania kredytu

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta      i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 312 lub ze strony internetowej: www.bip.mrocza.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2021 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p. n.: Budowa drogi Mrocza - Wiele
Warunki Zamawiającego dotyczące zaciągnięcia kredytów:
• Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości,
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
• Spłata kapitału po okresie karencji – 2 lata,
• Spłata kredytów w latach: 2011 – 2021 w ratach miesięcznych,
• Gotowość uruchomienia kredytów – wg harmonogramu rzeczowo – finansowego zadania,
• Sposób spłaty kapitału w kolejnych latach:
1) 2011 r. –   2.000,00 zł
2) 2012 r. – 18.000,00 zł
3) 2013 r. – 24.000,00 zł
4) 2014 r. – 60.000,00 zł
5) 2015 r. – 60.000,00 zł
6) 2016 r. – 60.000,00 zł
7) 2017 r. – 60.000,00 zł
8) 2018 r. – 60.000,00 zł
9) 2019 r. – 60.000,00 zł
10) 2020 r. – 60.000,00 zł
11) 2021 r. – 36.000,00 zł

Warunki ogólne udziału w postępowaniu – wyciąg z SIWZ:
9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych:
9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.
9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.

9.2. Sposób oceny warunków:
9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty.
9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

Wymagane dokumenty – wyciąg z SIWZ:
10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
10.1.1. Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
10.1.7. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada płynność finansową a udzielone przez niego kredyty nie rzutują na działalność kredytodawcą,
10.1.8. Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe – (dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. – zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych)
10.1.9. Regulamin kredytowania,
10.1.10. Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik  nr 4 do SIWZ.
10.2. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.
10.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.1.3 – 10.1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
10.4. Dokumenty określone w pkt. 10.3. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę.
10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
- dokument wymieniony w pkt 10.1.1. - 10.1.2. oraz 10.1.7. i 10.1.9. – 10.1.10. winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, 
- pozostałe dokumenty wymienione w winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
10.6. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:

Wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny:  
Cena  – 100 %

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Sebastian Mazur – Inspektor d/s zamówień publicznych
                           tel. (052) 386 74 19 w godz. 800 do 1500
Bożena Brzezińska – Skarbnik Miasta i Gminy Mrocza
                           tel. (052) 386 74 29 w godz. 800 do 1500

Termin składania ofert upływa:
20. 07. 2009 r. o godz. 11.00.

Miejsce składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 207 (sekretariat) w godzinach urzędowania.

Otwarcie ofert nastąpi:
20. 07. 2009 r. o godz. 11.15.

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza pok. nr 309

Termin związania z ofertą:
30 dni

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
dnia: 10 - 07 - 2009 r.
numer: 233658-2009

Wywieszono na Tablicy ogłoszeń UMiG Mrocza:
dnia: 10. 07. 2009 r.

Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (183kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sebastian Mazur (10 lipca 2009, 14:48:09)

Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (6 sierpnia 2009, 13:29:06)
Zmieniono: Dodanie nr sprawy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1081