![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
wybrany kandydat: | Barbara Kasprzyk, Teresin |
uzasadnienie wyboru: | Wynik postępowania wprowadzono, jako plik do pobrania. |
Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (24 października 2018) Wprowadził: Sebastian Mazur (29 października 2018, 13:04:22) | |
![]() | |
stanowisko: |
podinspektor ds. księgowości budżetowej |
miejsce pracy: | Urząd Miasta i Gminy w Mroczy |
termin składania dokumentów: | 15 października 2018 14:00 |

z dnia 2 października 2018r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1260)
BURMISTRZ MIASTA I GMINY
w MROCZY
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
w Referacie Finansowo – Budżetowym Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy
wymiar etatu: 1
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe lub średnie i 3-letni staż pracy,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada stan zdrowia pozwalający do zatrudnienia na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności: finanse, rachunkowość, zarządzanie.
2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych: pakietu Office i programów finansowo-księgowych,
3) znajomość przepisów prawnych, w szczególności ustawy:
• o samorządzie gminnym,
• o pracownikach samorządowych,
• kodeks postępowania administracyjnego,
• o ochronie danych osobowych,
• o finansach publicznych,
• o rachunkowości.
3) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
4) sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) umiejętności rozwiązywania problemów,
7) mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) prowadzenie rachunkowości Urzędu Miasta i Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
2) kompletowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych dotyczących wydatków budżetowych pod względem formalno – rachunkowym.
3) dekretacja i ewidencja wydatków Urzędu Miasta i Gminy w systemie komputerowym.
4) monitorowanie wykonania budżetu w zakresie wydatków.
5) sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych Urzędu Miasta i Gminy – Bilans jednostki, Rachunek zysków i strat, Zestawienie zmian w funduszu jednostki.
6) obsługa finansowa funduszu sołeckiego.
7) sporządzanie sprawozdań budżetowych Urzędu Miasta i Gminy w zakresie wydatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) obsługa finansowo - księgowa projektów realizowanych przez Gminę Mrocza finansowanych lub współfinansowanych z Funduszy UE zgodnie z ustawodawstwem polskim i wymogami unijnymi, w tym w szczególności:
a) weryfikacja formalno-rachunkowa faktur pod względem prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania w zakresie zgodności z planem rzeczowo-finansowym projektu,
b) uruchamianie środków finansowych w celu dokonania płatności,
c) przygotowanie dokumentacji finansowo-księgowej do zatwierdzeń do wypłaty,- przygotowanie zestawień dokumentów rozliczeniowych dokumentujących wykorzystanie środków realizowanego projektu,
d) kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych z uwzględnieniem obowiązującego planu kont,
e) uzgadnianie danych z ewidencji księgowej z działami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizacje projektów.
9) kontrola syntetycznej ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
1) Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy.
2) Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
3) Możliwość rozpoczęcia pracy od dnia 1 grudnia 2018 roku.
5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIESIĄCU
POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA NIE PRZEKROCZYŁ
6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) podpisane CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
5) oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
6) oświadczenie kandydata, że posiada zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) opinie z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
10) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1. Dokumenty w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,, NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ” należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy ul. Plac 1 Maja 20 do dnia 15 października 2018 roku do godz. 14.00.
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (dla dokumentów nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy).
8. PRZEBIEG POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO:
• warunkiem dopuszczenia oferty do procedury konkursowej jest spełnienie wymagań i złożenie dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu,
• do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Miasta i Gminy powoła Komisję Konkursową i określi tryb jej pracy,
• konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów, II etap – test i rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnili wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne zweryfikowane w I etapie. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie,
• rozpatrzenie wniosków przez komisję nastąpi w terminie do 3 dni roboczych po upływie terminu ich składania,
• Konkurs przewiduje się zakończyć do dnia 25 października 2018 roku,
• Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.
9. INFORMACJE O WYNIKACH NABORU
Informacja o wynikach naboru będą umieszczone na:
• stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.mrocza.pl),
• tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy przy ul. Pl. 1 Maja 20.
10. INFORMACJE DODATKOWE.
1. Kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
1) informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
2) orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.
2. Lista kandydatów, którzy w terminie złożyli dokumenty aplikacyjne zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy w ciągu 3 dni roboczych od upływu terminu składania dokumentów.
3. Oferty niewykorzystane w naborze nie podlegają zwrotowi.
4. Kandydat podejmujący prace po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem.
5. Pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
UWAGA!!!
1) Dokumenty, o których mowa w VI punkt 1,2,5,6,7 i 10 należy własnoręcznie podpisać.
2) Kserokopie dokumentów dołączonych do aplikacji należy potwierdzić klauzulą „za zgodność z oryginałem” opatrzoną czytelnym podpisem kandydata.
3) Wybrany kandydat będzie zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (2 października 2018)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (2 października 2018, 13:09:18)
Ostatnia zmiana: Sebastian Mazur (29 października 2018, 13:04:22)
Zmieniono: Dodanie ogłoszenia o naborze
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 494