2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005

Ogłoszenie Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

                                                                                 
O G Ł O S Z E N I E  NR 5/2009
z dnia 9 października 2009 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
 ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

BURMISTRZ MIASTA I GMINY
w  M R O C Z Y
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK
 MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w MROCZY
w wymiarze 1 etat

 

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE KANDYDATA:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie wyższe  pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowane: pomoc społeczna, praca socjalna, administracja, prawo, polityka społeczna,
6) ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
7) staż pracy - co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej 
8) posiada stan zdrowia pozwalający do zatrudnienia na danym stanowisku,
9) znajomość przepisów prawnych:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeks postępowania administracyjnego,
c) ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
10) posiadanie prawa jazdy kat. B

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, otwartość,
2) umiejętność myślenia strategicznego, kreatywność,
3) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, zarządzania informacją i personelem,
4) umiejętność podejmowania decyzji,
5) umiejętność prowadzenia negocjacji,
6) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
7) koncepcja organizacji i pracy Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
8) wskazana znajomość przynajmniej jednego języka obcego.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Zarządzanie i prowadzenie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z przepisami.
3. Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz.
4. Składanie Radzie Miejskiej sprawozdania z działalności ośrodka oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
5. Współpraca w zakresie pomocy społecznej z radnymi sołtysami, szkołami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami.
6. Opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych w części dotyczącej programów pomocy społecznej.
7. Pozyskiwanie środków służących rozwijaniu form pomocy społecznej, w tym środków z funduszy europejskich.
8. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej i przepisów o zamówieniach publicznych.
9. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych nad podległymi jednostkami organizacyjnymi działających w strukturze M-GOPS.
10. Inne zadania wynikające ze statutu i regulaminu organizacyjnego M-GOPS.

IV. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( kwestionariusz do pobrania w siedzibie Urzędu MiG ( pokój 102) lub na stronie internetowej www.bip.mrocza.pl)
5) potwierdzone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) potwierdzone kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
7) potwierdzona kserokopia dowodu osobistego oraz książeczki wojskowej,
8) oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
9) oświadczenie kandydata, że posiada zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) opinie z poprzednich miejsc pracy, a także inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowana opinię kandydata,
12) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 20 października 2009 r. pod adresem Urząd Miasta i Gminy Mrocza, ul. Plac 1 Maja 20, 89 – 115 Mrocza ( pokój nr 207) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ,, Nabór na wolne stanowisko – KIEROWNIK MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Szczegółowych informacji o pracy na w/w stanowisku udziela SEKRETARZ MIASTA I GMINY– biuro nr  206, tel.052 386 - 74-12
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia dalszej rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu naboru.

Przewidywany termin zatrudnienia pracownika na w/w stanowisko – 1 grudnia 2009 r.

Pobierz kwestionariusz (71kB) pdf


                                                                                                    BURMISTRZ
                                                                                               MIASTA I GMINY

                                                                                              WIESŁAW GOZDEK
 

 


                                                                                       


                                                                                           


 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Miasta i Gminy Mrocza (9 października 2009)
Opublikował: Rafał Kowalkowski (9 października 2009, 09:23:28)

Ostatnia zmiana: Rafał Kowalkowski (13 października 2009, 12:28:11)
Zmieniono: Dodanie kwestionariusza osobowego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3074