![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
wybrany kandydat: | Barbara Modrzejewska, Białowieża |
uzasadnienie wyboru: | w załączniku |
Wytworzył: Waldemar Chudzik - Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza (11 grudnia 2020) Wprowadził: Rafał Kowalkowski (14 grudnia 2020, 14:18:11) | |
![]() | |
stanowisko: |
Inspektor ds. Obronności, Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej |
miejsce pracy: | Urząd Miasta i Gminy w Mroczy |
termin składania dokumentów: | 7 grudnia 2020 15:00 |

RO.2110.7.2020
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
Plac 1 Maja 20
89- 115 Mrocza
2. Określenie stanowiska:
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pracownikiem samorządowym może być osoba, która:
a) jest obywatelem polskim;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub;
e) posiada wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) znajomość ustaw i innych przepisów niezbędnych w realizowaniu zadań na danym stanowisku, tj.:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
• ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
• ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
• ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
• rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2004 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego
• rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych.
b) umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
c) sumienność, dokładność, odpowiedzialność;
d) umiejętność pracy w zespole;
e) umiejętności rozwiązywania problemów;
f) wysoka kultura osobista;
g) odporność na czynniki stresogenne;
h) umiejętność obsługi komputera (MS Office).
5. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy
W zakresie Obronności:
1) realizowanie zadań określonych w ustawie o powszechnym obowiązku obrony RP;
2) opracowywanie i aktualizacja dokumentów pozamilitarnych przygotowań obronnych;
3) opracowywanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji Urzędu na czas wojny;
4) opracowywanie i aktualizacja dokumentów operacyjnych funkcjonowanie gminy w warunkach kryzysu i wojny;
5) opracowywanie i uaktualnienie dokumentacji stałego dyżuru;
6) wykonywanie zadań związanych z rejestracją, kwalifikacją wojskową oraz służbą wojskową;
7) opracowywanie dokumentacji, organizowanie szkoleń oraz realizacja innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej;
8) planowanie, organizowanie szkolenia obronnego oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;
9) planowanie i prowadzenie kontroli problemowych, a także doraźnych w jednostkach podległych
i nadzorowanych;
10) opracowywanie i aktualizacja dokumentów podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa;
11) wykonywanie zadań wynikających ze współpracy cywilno-wojskowej oraz obowiązków
państwa-gospodarza / HNS /;
2) dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej gminy;
3) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej;
4) opracowywanie i uzgadnianie planów działania;
5) organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej;
6) organizowanie szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony;
7) przygotowanie i zapewnienie działania gminnego systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach;
8) tworzenie i przygotowanych do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej;
9) przygotowywanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze;
10) planowanie i zapewnienie środków transportowych, warunków bytowych oraz pomocy przedmedycznej, medycznej i społecznej dla ewakuowanej ludności;
11) planowanie i zapewnienie ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych na wypadek zagrożenia zniszczeniem;
12) planowanie i zapewnienie ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem;
13) wyznaczenie zakładów opieki zdrowotnej zobowiązanych do udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wyniku masowego zagrożenia życia i zdrowia ludności oraz nadzorowanie przygotowanych tych zakładów do niesienia tej pomocy;
14) zapewnienie dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów przeciwpożarowych;
15) zaopatrywanie organów i formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne
i umundurowanie niezbędne do wykonywania zadań obrony cywilnej, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywanie, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu, środków technicznych oraz umundurowania;
16) integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno-epidemiologicznych
i społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska;
17) współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej;
18) współdziałanie w zakresie obrony cywilnej w ramach województwa i powiatu;
19) przeprowadzanie kontroli problemowej w zakresie obrony cywilnej na terenie gminy;
20) opracowywanie okresowych informacji dotyczących realizowanych zadań obrony cywilnej;
21) ustalenie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie gminy przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej;
2) realizacja wytycznych do gminnych planów zarządzania kryzysowego;
3) zapewnienie przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego, a także współdziałanie
z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej oraz współpraca z podmiotami prowadzącymi monitoring zagrożeń;
4) monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze gminy oraz współpraca z zespołami zarządzania kryzysowego powiatu;
5) zapewnienie funkcjonowania gminnego zespołu zarządzania kryzysowego w tym dokumentowanie jego działań;
6) współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze i humanitarne;
7) opracowywanie i aktualizacja planu dystrybucji preparatów jodowych na teranie gminy
na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego;
W zakresie Ochrony Informacji Niejawnych:
1) wykonywanie niektórych czynności w zakresie ochrony informacji niejawnych;
2) wykonywanie innych czynności powierzonych przez kierownictwo Urzędu.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze, w budynku nie posiadającym windy.
2) Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Dla stanowiska pracy opracowana jest ocena ryzyka zawodowego, z którą można zapoznać się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
7. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 5%.
8. Wskazanie wymaganych dokumentów
a) Oświadczenie o danych osobowych, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, stanowiące załącznik nr 4 do regulaminu naboru;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane w przypadku uzyskania wskaźnika poniżej 6% zatrudniania określonego w punkcie 7.
9. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
1) Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem
i adresem do korespondencji kandydata, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. obronności, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w Urzędzie Miasta
i Gminy w Mroczy (Pl. 1 Maja 20, 89- 115 Mrocza) w terminie do 7 grudnia 2020 r.
2) Dokumenty aplikacyjne można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, przy czym decyduje data złożenia dokumentów bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy przy Pl. 1 Maja 20 lub data faktycznego wpływu korespondencji pocztowej do Urzędu Miasta i Gminy
w Mroczy. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
3) Informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze udziela Inspektor ds. kadrowych,
tel. 52 386 74 13.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 24 listopada 2020 r.
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 24 listopada 2020 r.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
Plac 1 Maja 20
89- 115 Mrocza
2. Określenie stanowiska:
Inspektor ds. obronności, zarządzania kryzysowego
i obrony cywilnej
i obrony cywilnej
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pracownikiem samorządowym może być osoba, która:
a) jest obywatelem polskim;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub;
e) posiada wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) znajomość ustaw i innych przepisów niezbędnych w realizowaniu zadań na danym stanowisku, tj.:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
• ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
• ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
• ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
• rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2004 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego
• rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych.
b) umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
c) sumienność, dokładność, odpowiedzialność;
d) umiejętność pracy w zespole;
e) umiejętności rozwiązywania problemów;
f) wysoka kultura osobista;
g) odporność na czynniki stresogenne;
h) umiejętność obsługi komputera (MS Office).
5. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy
W zakresie Obronności:
1) realizowanie zadań określonych w ustawie o powszechnym obowiązku obrony RP;
2) opracowywanie i aktualizacja dokumentów pozamilitarnych przygotowań obronnych;
3) opracowywanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji Urzędu na czas wojny;
4) opracowywanie i aktualizacja dokumentów operacyjnych funkcjonowanie gminy w warunkach kryzysu i wojny;
5) opracowywanie i uaktualnienie dokumentacji stałego dyżuru;
6) wykonywanie zadań związanych z rejestracją, kwalifikacją wojskową oraz służbą wojskową;
7) opracowywanie dokumentacji, organizowanie szkoleń oraz realizacja innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej;
8) planowanie, organizowanie szkolenia obronnego oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;
9) planowanie i prowadzenie kontroli problemowych, a także doraźnych w jednostkach podległych
i nadzorowanych;
10) opracowywanie i aktualizacja dokumentów podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa;
11) wykonywanie zadań wynikających ze współpracy cywilno-wojskowej oraz obowiązków
państwa-gospodarza / HNS /;
W zakresie Obrony Cywilnej:
1) realizowanie zadań związanych z obroną cywilną;2) dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej gminy;
3) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej;
4) opracowywanie i uzgadnianie planów działania;
5) organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej;
6) organizowanie szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony;
7) przygotowanie i zapewnienie działania gminnego systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach;
8) tworzenie i przygotowanych do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej;
9) przygotowywanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze;
10) planowanie i zapewnienie środków transportowych, warunków bytowych oraz pomocy przedmedycznej, medycznej i społecznej dla ewakuowanej ludności;
11) planowanie i zapewnienie ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych na wypadek zagrożenia zniszczeniem;
12) planowanie i zapewnienie ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem;
13) wyznaczenie zakładów opieki zdrowotnej zobowiązanych do udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wyniku masowego zagrożenia życia i zdrowia ludności oraz nadzorowanie przygotowanych tych zakładów do niesienia tej pomocy;
14) zapewnienie dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów przeciwpożarowych;
15) zaopatrywanie organów i formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne
i umundurowanie niezbędne do wykonywania zadań obrony cywilnej, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywanie, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu, środków technicznych oraz umundurowania;
16) integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno-epidemiologicznych
i społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska;
17) współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej;
18) współdziałanie w zakresie obrony cywilnej w ramach województwa i powiatu;
19) przeprowadzanie kontroli problemowej w zakresie obrony cywilnej na terenie gminy;
20) opracowywanie okresowych informacji dotyczących realizowanych zadań obrony cywilnej;
21) ustalenie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie gminy przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej;
W zakresie Zarządzania Kryzysowego:
1) opracowywanie i przygotowanie do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego oraz jego aktualizacja;2) realizacja wytycznych do gminnych planów zarządzania kryzysowego;
3) zapewnienie przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego, a także współdziałanie
z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej oraz współpraca z podmiotami prowadzącymi monitoring zagrożeń;
4) monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze gminy oraz współpraca z zespołami zarządzania kryzysowego powiatu;
5) zapewnienie funkcjonowania gminnego zespołu zarządzania kryzysowego w tym dokumentowanie jego działań;
6) współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze i humanitarne;
7) opracowywanie i aktualizacja planu dystrybucji preparatów jodowych na teranie gminy
na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego;
W zakresie Ochrony Informacji Niejawnych:
1) wykonywanie niektórych czynności w zakresie ochrony informacji niejawnych;
2) wykonywanie innych czynności powierzonych przez kierownictwo Urzędu.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze, w budynku nie posiadającym windy.
2) Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Dla stanowiska pracy opracowana jest ocena ryzyka zawodowego, z którą można zapoznać się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
7. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 5%.
8. Wskazanie wymaganych dokumentów
a) Oświadczenie o danych osobowych, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, stanowiące załącznik nr 4 do regulaminu naboru;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego;
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane w przypadku uzyskania wskaźnika poniżej 6% zatrudniania określonego w punkcie 7.
9. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
1) Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem
i adresem do korespondencji kandydata, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. obronności, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w Urzędzie Miasta
i Gminy w Mroczy (Pl. 1 Maja 20, 89- 115 Mrocza) w terminie do 7 grudnia 2020 r.
2) Dokumenty aplikacyjne można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, przy czym decyduje data złożenia dokumentów bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Mroczy przy Pl. 1 Maja 20 lub data faktycznego wpływu korespondencji pocztowej do Urzędu Miasta i Gminy
w Mroczy. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
3) Informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze udziela Inspektor ds. kadrowych,
tel. 52 386 74 13.
Mrocza, dnia 24 listopada 2020 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1; tzw. „RODO”), jako informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza (89-115 Mrocza. Pl. 1 Maja 20, tel. 52 386 74 10);
2) Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iodo@mrocza.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje.
4) Podstawą prawną przetwarzania są:
a) przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze, ustawa
o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych osobowych – art. 221 Kodeksu pracy, co stanowi wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b) uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w zakresie danych zebranych podczas postępowania rekrutacyjnego (Administrator danych ma uzasadniony interes w tym,
aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do oceny, czy jest Pani/Pan odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja).
c) Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), jeżeli zostaną przekazane nam inne dane niż wynikające z przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami. Okres przechowywania danych osobowych może zostać wydłużony o okresy przedawnienia, w związku z obroną przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 5 ust. 1 lit. b RODO).
a) przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze, ustawa
o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych osobowych – art. 221 Kodeksu pracy, co stanowi wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b) uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w zakresie danych zebranych podczas postępowania rekrutacyjnego (Administrator danych ma uzasadniony interes w tym,
aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności – jest to niezbędne do oceny, czy jest Pani/Pan odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja).
c) Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), jeżeli zostaną przekazane nam inne dane niż wynikające z przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami. Okres przechowywania danych osobowych może zostać wydłużony o okresy przedawnienia, w związku z obroną przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 5 ust. 1 lit. b RODO).
6) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych: to osoby zapoznające się z informacjami udostępnionymi na tablicy ogłoszeń Urzędu, osoby reprezentujące podmioty wykonujące czynności kontrolne na podstawie przepisów prawa, upoważnieni pracownicy w procesie rekrutacji, operator pocztowy, firma obsługująca system informatyczny służący do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
8) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do danych osobowych;
b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych, czego nie można interpretować jako możliwość uzupełnienia dokumentacji złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze po upływie terminu do jej składania;
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie; w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie;
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach, gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu;
f) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymywania od nas swoich danych osobowych, przy czym prawo to przysługuje Pani/Panu tylko w zakresie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody
g) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
a) prawo dostępu do danych osobowych;
b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych, czego nie można interpretować jako możliwość uzupełnienia dokumentacji złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze po upływie terminu do jej składania;
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie; w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie;
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach, gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu;
f) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymywania od nas swoich danych osobowych, przy czym prawo to przysługuje Pani/Panu tylko w zakresie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody
g) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji. W zakresie danych osobowych, które mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, ich podanie jest dobrowolne.
10) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji na dane stanowisko, zostaną dołączone do jego akt i będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawę z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach, w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Po tym okresie zostaną w sposób trwały i nieodwracalny zniszczone. Dokumenty aplikacyjne osób nie wyłonionych w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 4 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru. Po tym terminie zostaną poddane brakowaniu.
11) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
12) Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
metryczka
Wytworzył: Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Mrocza - Waldemar Chudzik (24 listopada 2020)
Opublikował: Ewelina Musiał (25 listopada 2020, 10:40:12)
Ostatnia zmiana: Rafał Kowalkowski (15 grudnia 2020, 12:40:07)
Zmieniono: korekta wyświetlania informacji o wyniku naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 422